sjuk...

just nu är man sjuk, det började med lite feber igår och lite förkylning. Hade skit ont i halsen och huvud. De senaste dagarna har man inte kunnat sova på kvällarna, skit ont i halsen går inte ens att svälja om kvällarna :P Men på morgona är det mycket bättre iallafall när man vaknar 12 :p ajja skönt ibland att stanna hemma och bara ligga i sängen och spela spel hahahah :p nemen har faktiskt räknat lite matte =) ligger som fan efter men endå, lite är bättre än inget. Hela kroppen känns så slött ingen ork ingen kraft till att göra något, vill bara ligga o sova. Jag vill ha halstabletter :p men orkar inte dra ner och köpa, någon snäll som vill dela med sig ? :p sitter just nu här vid datorn och lyssnar på låten Big Bang- Oh ma baby, en riktig bra låt har jag märkt :p faktiskt nästan i samma klass som big bang - lies, riktig skön melodi. Rekommenderar den stark för alla koreanskpop älskare :P

har nyligen räknat klart lite matte, orkar inte mer för dagen, det känns bara tungt i huvudet. Vill ha massage :P helst av Heo men men Heo sviker mig säkert :p har bara fått 1 gångs massage av Heo :p ont i ryggen har man med, kanske beror det på dagligen dåliga stolsittning, eller så har jag bara sovit för mycket.  Just nu vill man bara ligga i sängen och titta på en bra film =) menen efter maten måste jag nog läsa lite biologi, har trots allt tenta om 2 veckor och jag har inte ens börjat att bläddra  i boken sen jag inskaffade den =/ riktig bad hahah :p men det är jag det. Hmm hörde att Resident evil 3 ska komma på bio :D me want see. Inte för att jag är så inne i skräckfilmer men endå, tyckte att både ettan och tvåan va vart det tid man la ner. Så trean är ett måste :D Men har ingen att se den med XD Heo vill säkert inte se den:P så pass skraj av skräckfilmer Heo blir :P hm nu vart man sugen på chicken nuggets med currysås XD börjar bli lite hungrig menmen det är inte bra för halsen :P kommer bara att bli värre om jag käkar det. Ska nog kanske ta en alvedon sen känner på mig att huvudvärken börjar trycka i huvudet.

ne nu ska jag vila en stund o sen äta kvällsmat =) have a  nice day..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0