---

för lat för att komma på en rubrik hahahh :p i lördas altså igår, gjorde jag inte så mkt va bara hemma o ruttnade och spelade ahhahh :p va ifs i mantorp med syrran o morsan va rätt kul :D handlade :D jag fick mina dounats :D och min ostbågar hahahahhh :p helt nöjd :p fan det regnade bara helt plötsligt :p vart fan blöt :P hahhah hade ingen parapply heller menmen :p det va kul och bara leva loppan i mantoprs matmarknad :P thihiii

sen idag har man heller inte gjort så mkt :p bara varit hemma i stort sett :p och tittat på film m.m. mjooo va uppe på taket idag :p fan, hjälpte farsan, han skulle checka vad problemet va till tvflimmning :p beroende på parabolen :p fan jag va skeeet rädd för höjder :p macke och farsan kom upp på taket på nolltid :p för mig tog det 5-10 min hahahhh :p pinsamt :p samma sak gäller det när man skulle ner :p thiihiiii :p sen så ha rman itne gjort så mkt mer, påbörjade på en anime idag Claymore :D värkar vara läskig men bra :p så jaa få se hru det blir med den animen :D Och äntligen får man se Bleach: memories of nobody :D längtade till den :p menmen efter 1 år så har folk subbat den :D nu kan man se den :D:D::D håller på att se den nu så ahh :p
menmen LPD ville att jag skulle blogga lite så ahhh ^^ CP LPD pluggar nu ^^  sååå flittig LPD är :d:d:d:d:d:d: ELLE SÅ ÄTER HON CHIPS OCH DRICKER FANTA FRAMFÖR TVN!! :p nejda wish ya goood luck ^^
ska fortsätta se på min bleach nu innan sovdags ^^

cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0