bilder in overfloood..

image172
image173
jag tycker om denna tröja :D ifs tjejtröja men endå :D jag ska fan sy en sådan :P

image174
handmade me want :D

image176
diggar denna tröja med :p fast inte på mej :P tro inte jag e gay nu :p jag diggar bara fashion..:P eller unika stilar :p

image177
också handmade :p jag vill också ha hahahh :p

image175
kan ni tänka er ? detta är en konst av choklad !

image178
hahha garvade sönder mig när jag fick detta av ett par okända tjejer :P

image179
min kebabtallrik :D gårdagenslunch

image180
fulaste kaffe cool :P
såg ut som spya :P

image181
denna såg så gullig ut :P
image182
mkt skräpmat :p dagenslunch XD kommer få garanterad One pack :P stooormage

image183
no comments

image184
denna laptop är coolt :D kostar runt 18 000kr fan med 20 tums skärm :D ser ut som en stationär dator
när den är uppfälld :D

image185
burken vi köpte idag, jag installerade om den :D

image186
hahahh min fula skolid :P jag va inte berädd :p

image187
min kofta som jag köpte :D:D

image188
waoow framtida laptops :D:D
image189

en ful laptop som Heo säkert gillar :P

image190
hahhah så grym brödrost :D

image191
last pic på en tjockis, titta på blodnaglarna XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0