dagens bilder :p

image154

sååå himla fina :D ROSA :::D:D:D::D viserligen tjejmodell men endå :D fan jag vill ha
FAN att det inte fanns Storlek 42 =/ bara 39 det kostade bara 300 från 500 spänn =( fan jag är djupt förälskad i dem skorna =( JAG VILL HA kalla mig för bög :p i dont care :p i want those :p hittade iallafall inte dem i linköping =(

image155

a pic of me today in school wash-rooom :p raslös hade rast :p

image156
min kebabpizza :D:D

image157

min hoodie hahhah :p 100 spänn :p iam cheap hahhah :p rea på rea :p

image158

vitchoklad kulor som jag köpte igår :p har inte smakat men dem har smältit i min väska ahhahah :P
10 spänn :D:D:D

image159

morsan och hennes kompis :p jag va mobbad :p

image160

min DS lite vit ^^ va bara tvungen att ta en bild  på den :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0