=/

sitter här nu och lyssnar på hins nya låt som även finns på min blogg, själva mv..... har fastnat för den :D så himla bra...kan inte slut lyssna på den .........  den gör mig galen ahhahah :p till o med när jag vaknade hade jag den i mitt huvud :P

ajja just nu e klockan 5 över 14 hmm börjar äta min plingad färdig mat =/ fuck :p hahhah :p vad ska man säga
vaknade idag klockan 8 och käkade frukost skulle ta tåget 10 över 9 had een lektion vid 10 sen så skulle vi ha en utbildnings information som jag endå tänkte skita i :P menmen som sagt efter frukost stack jag upp till morsan säng o kröp in i den o tänkte på ångest =/ sen efter det vart jag förvirrad.... men endå låg där under täcket och funderade...... vad ska man göra =/ sen orkade jag inte bry mig så mkt så råkade jag somna :P vaknade 10 30 :P så ah tog en dusch :p tänkte hmm fan nu missar jag lektionen ahhahh :p men skit samma :p det va endå bara matte :P så jag sket i det :p så ja jag tog en sväng ut till banken o betalade eva min biologibok som jag köpte av henne..... sen så försökte jag plugga lite matte =/ men gick helt seg ..... drog te stan o köpte knäckebröd och riskakor :p o nu är man hemma o äter sent =/ uff whats up with my life =/ fick ett samtal av thailändaren men svarade itne ahhah :p menmen skickade tilbaka ett sms :p han sitter säkert i skolan o sakna mig :p ...... fan jag tror jag börjar bli sjuk =/ har sikken ont i halsen still och nu mår man lite illa o har huvudvärk =/ är det bara för att jag tänker på ångesten elel e det så att jag e sjuk ? fuck it ...........pallar inte mer...

det är sjukt..... känns som om jag kan sova hur mkt som helst nu för tin...... som igår tex när jag lade mig för att sova middag så känns det som om jag kan sova skit mkt hur länge som hestt...... fan om jag inte tvingade mig själv att gå upp så kan jag fan sova hel dagen =/ när man vaknar slå upp ögona så kan jag somna om om jag bara blundar igen =/ känns som om en kraft dra i mig för att somna om =/ sjukt

ajja har iallafall räknat lite matte :p ska plugga lite biologi sen när jag nu har fått boken..... imorn blir det labb =/ undra hur man gör huhhuhh jag känne ringen som e i min grupp =/ .................
ajja nu ska man surfa lite till o sen räkna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0