....

igår så hade man bara en lektion :D enbart en mattelektion. Så jag slutade vid 9, tog bussen ner till station, träffade på dennis snackade med honom en snuttta. Länge sen man hörde något från honom, han hade tydligen varit hos sin tjej och väntar på tjejen. Han har inte ändrats så himla mycket bara ligga hemma o mysa med tjejen=) men iallafall jag tog senare bussen till john, han hade tydligen studiedag. Kom hem till honom latade mig en stund sen gick vi en sväng ner till stan och han hämtade mat från resturangen och jag köpte en kebab :D wieeee :D den va god :D blev så himla sugen. Efter måltiden stack vi till tornbycentrum och gick en sväng. Vid 4 tiden kom thanh och vi gick ennu mer. Inte så mycket att titta på, john skulle köpa en webcam och med den stilen han har tar det år innan han kan bestämma sig och man hinner få kramp i bena efteråt. Han brukar gå flera varv innan han verkligen bestämmer sig=/ thanh skulle bara ta en tit på kläder så ahhh. Jag hittade en skit fin tröja i HM :D:D::D meee want kostade 300 spänn hade inte råd :p den va så fin, en sådan grå stickad tröja fast med annorlunda krage :D ska fan köpa den nästa gång. Den va så varm. Dagen slutade med att jag träffade på James i stationen hahaha han skrev efter mig som fan jag märkte inte förän hans tjejkompis skrek:P fan jag e blind XD ajja åkte iallafall hem tsm  med den tjockis.....

och det har inte hänt så mycket idag. Äntligen slösade jag bort 10 min utav min fritid åt att fixa min skolid =/ hahah det gick skiit snabb :P skulle ha gjort det tidigare. Har märkt en sak bibliotek är ett ställe att slösa tid på =) tiden går snabbt där när man går vilse ahaa. Jag och syrran åkte till norrköping idag för att se på ett par datorer som skulle säljas, hehe kille där va inte så trevlig, eller visst han var ju trevlig men han verkade vara trötta på oss :p tog ett jebbla tid att bestämma sig om vi skulle ha datorn elle inte, va tvungen att samtala med farsan om det. Ifs blev ingen dyr elle hyper prestanda dator men endå för 1200 spänn en ganska najs burk för vanlig bruk. Vi skulle endå bara använda den för filmvisning till tvn. Fan fatta :p för att be killen på företagen att instalera om datorn och drivutiner kostar det 500 spänn !=/ så himla dyrt ? fan inte äns så svårt att göra, visst tar det tid men endå, så länge man har märket och modell så fixar man det enkelt. Men snubben va rätt schysst iallafall vi fick men den skrämsladd och 2st recover-skivor som vi inte skulle få egentligen, han sa att skivorna kostade sammanlagt 2000 spänn =/ men gav oss det för att vi skulle slippa allt problem samt för att han va snäll :p

thiihi efter maten märkte morsan att hennes mobil hade försvunnit så jag ringde till mobilen ett jebbla tag och sökte efter telefonen men hittade inte, men tillsist när vi gav upp ringde någon upp oss och sa att hon hade hittat mobilen, tydligen hade morsan tappat mobilen i bussen på vägen hem från jobbet. Så vi åkte raskt och tog tillbaka den. En riktig schysst och trevlig bussschaufför=)

det va rätt kul idag när jag och farsan min gick ner till stan för att leta upp en parfym flaska :D han ville ha en parfym som han hade köpt för länge sen, så vi tog med oss den gamla pafrymflaskan och letade =) frågade runt men hittade inte =( den märkten va rätt svårt att hitta, den var gammal med. Men endå det va kul att leta :D ffrågade runt och alla som hjälpte oss va så trevliga. Hehe farsan och jag fick hostattacker efter ett par luktande på parfymer :p och personalerna bara skrattade ^^ Det farsa ville ha va en sån starkparfym som luktade gott men endå itne för mkt. Hittade heller inte en som va nära den doften :P men det är svårt det. Btw det va tjejparfym :p Farsan berättade att han köpte en sån liten liten flaska parfym för 700 spänn till morsan i vietnam när de bodde där och morsan fyllde år :D och morsan ville inte använda den, ville bara spara den, den va dyr i vietnam på den tiden. =) och tillsist ''flög'' doften bort :P eftersom att parfymen stog så länge utan användning. Men vad sweeet^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0