hmmm..

vad gjorde jag igår ? hahha minns inte :p minns bara att jag skeet i matte lektionen :p det va bara friräkning endå :p så ahhh :D menmen endå hade fan 2 biologiföreläsningar :p shiiiiet :p 10 -15 omg jag dog hahahah :p det va sådär lah :p det kula va att de berättade om hur djur fotplantar sig :D det vill säga föröka sig :D det va roligt ahhahh :P menmen somnade endå tillsist o tappade koncentrationen :p ajjjaa :p men endå sen efter det så stack jag hem :p sen skulle john te mjölby så väntade in honom och stack till stan med honom. Han köpte en jacka i JC och jag hittade ingeT :P men endå. sen så stack man hem :p o åt mat :D sedan tittta på idol o sen snackade man en stund med Heo sen somnade man :D

idag vaknade man som sagt skit tidigt :p hade en lektion klockan 8 00 =/ syrran skulle te skolan så vi åkte tsm :D Hade matte lektionen :p bara lite om algebra och sånt shiet :p fattade nada även om jag borde fatta :P sen så stack jag ner till stan ensam med musiken :D waoow soft :D gick runt centrum i linköping :p köpte en tröja :p sen så skulle jag ta ut pengar :p ställde mig på kö och sedan såg jag asiaten i min klass han ställde sig med på kö fast till den andre automaten som va bredvid :p han hälsade inte hahahh jag tittade ine på honom :p låsasdes att ja inte såg honom :P sen så när det va min tur att trycka pengar så va det också hans tur hahahh vilken sammanträffande :p menmen stack sen han hälsade aldrig o jag fick ingen blicktillfälle att hälsa så skitsamma :p sen så stack jag hem :p väl när jag va i mjölby gic jag te valentino o köpte en kebab pizza :p shiet vad många som va där efteråt :p alla arbetare va där o åt :p ajja mötta han den kula pizzabaggaren :p han bara

-chinggie din pizza e klar :P
-jasså schysst
-bor du i mjölby elle har aldrig sett dig
- jag bor i mjölby mjoo, brukar inte äta så mkt ute
- ahh jasså bara ris elle :p
- typ, du vet måste ha lite omväxling :p
-ah du har iallafall muskler (kännde på min arm)
- det är klart jag måste wannabe dig :p
- jag har stoora ( han visa upp sina muskler :p)
- shiiiiiiiet, det är lungt jag kommer att bli som dig ngn dag
- jag e en pizzabagare, man får mkt muskler:P
- jag ska med bli en pizzabagare :D

han e så trevlig ahhahah :p
nemen sen så stack jag hem o åt min pizza :D sen snackade man lite med heo efteråt så orkade jag itne med datorn mer så drog o sov. Damn sov i 2 hela timmar OMG! och jag kännde på mig om jag inte tvingade mig själv upp från sängen kunde jag ha sovit hela dan .... Omg kan itne tänka mig fan e det med mig=/ har jag en larv i magen som suger av min energi elel :p
en annan konstig sak e att när jag vaknade så hade jag värk i låren utan ngn anledning, har fortf det =/ det känns som träningsverk med sträckning=/
uff jobbigt.........

och det blir nog inget träning idag hahahh :p orkar inte :p få träna imorn ^^ nu ska ja njuta lite av ds hahahah längesen man satt o spelade :p ska dessutom ladda upp ett par bilder joo juste :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0