idag..

idag hmm vaknade man tidigt 6 30 -.-!! och åt frukost och fixade mig skulle te tandläkare 7 20 =/ cp, menmen det va inte så farligt ville spy ett par gånger när hon höll på med min mun :p men endå inget farligt hahahah :p hon värkade vara sur ahhahahah :p men endå hade inga hål :D men som vanligt hade jag de vanliga som skulle vara på väg till ett hål :P damn :P nu måste man betala för att gå till tandläkare snart =/ orka , hon sa att jag är tvungen att använda floorvatten ? heter det så ?:P och använda tandtråd =/ tykker att tandtråd e så himla läskig när man drar ner det i tänderna :p ser ut som om den skär igenom allt :P menem iallafall :p sen så snackade man med Heo lite grann sen somnade jag :p o sov te 10 30 det va gött :D sedan stack jag te skolan :p i skolan hände det inte så mkt :P va mobbad o satt ensam :p hahahah :p sånt händer :p fan :p sen så efter skolan följde jag med thailändaren en bit sen så stack jag hem :p väl när man va hemma så snackade man med Heo lite o webbade lite osv, o spelade röj :D ahhhahah HEO LOOSADE TOTALT :D thiiihiii o nyligen åt man klart Hot Pot ^^ menmen nu ska man ta chansen och plugga matte i en timma :p sen duscha o snacka en snack med Heo sen sova, börjar 8 imorn, det vill säga vakna 5 45 -.-!!!

life sucks^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0