idag...

idag har det inte händ så mkt menmen, började med att jag stack till skolan tidigt på morgonen började 8 00 shiet hade föreläsning till 12 !!!! omg med biologi, vi snackade om massa bakterier och djur m.m, fan höll på att somna :p jag va mobba dhahahh :p satt ensam ^^ enjoy ahhahh :p nemnnemen efter det så stack man hem va så himla trött :p men endå gick till thailändarens busshållplast eftersom det va så mkt folk på det vanliga. Sen när man v apå tåget hem till mjölby ringde syrran plötsligt och sa att mormor hade slagit sig i huvud och det blödde. Vart skit orolig ringde farsan och berättade det och sedan stack hem kvick som fan. Väl när jag kom hem så hade mormor ett synligtsår som blödde från snettfrån bakhuvud OMG, stack genast till vårdlcentralen och checkade det va tydligen inte så djupt och så men fick sitta där inne i ett rum och vänta på läkare cs 30 min, som tur kännde mormor inget illamående eller ont i huvud m.m och det blödde inte så mkt. Väl när docktorn kom så skulle de sy 3 stygn omg mormor fick bedövning, jag satt i rummet och tittade på omg. FAN bedövnings sprutan va rätt lång =/ ca 4 cm enbart spetts och med det tryckte han i bara vart stans vid såret känndes som om han bara tog random nära såret =/ men iallafall sen så sydde han 3 stygn jag vågade inte titta så tittade bort. Men sen va allt klart =) och vi återvände hem =) och mormor mådde fint igen =) hon ska dit igen nästa vecka för att ta bort tråden. Sen väl när jag kom hem vid 15 tiden så va jag skit hungrig hade inte ätit lunch så tillagade snabbmat men det blev halv varmt men åt endå :p hahhah kalla moröter omg :p skit kalla som is ahhahahh :p sen så lade jag mig o sov 1 h 30 min :D skiiiit skönt :D drömde om HEO =) men vad berättar jag inte ^^ tänkte bara sova 1 timma men blev 30 min extra så härlig :D efter det räknade jag en timma matte sen så åt man mat :D och nu så ska man se på Idol ^^ sen träna lite :D såg på en träningsvideoklipp på 8 min få magmuskler ska testa det :D hahhah :p menmen choi ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0