idag

sitter här nu och lyssnar på se7en - La La La
känns som om det är bara den låten som kan passa in i mitt humör, den ger mig en sådan tröstkänsla.
Både stärker och förtränger. Det känns som om livet leker mig just nu, varför känner jag så här ?
kan ingen förklara ? det känns bara så jobbigt, inget går som jag vill. Varför rinner inte tårar som
jag förväntar mig? det skulle kännas mycket bättre om det bara gjorde det. Vill så gärna skrika till och banka i en vägg.
Är livet verkligen så hopplöst ? egentligen inte ? I dunno, iallafall just nu känns det som det iallafall.
orka inte förklara hur man känner, orkar inte beskriva, få ta det en annan dag....

idag har det inte hänt så mycket bara varit i skolan och haft mattelektion, Eva ringde mig idag och sa att vi skulle träffas
nästa vecka på tisdag, för biologiboken, jag tror att hon hette så :p, men iallafall behöver inte den än endå.
Hoppas hon inte är en sådan kaxig gurl :p ifs ska jag bara köpa hennes bok men endå :p

Idag fick vi ut våran hemtenta talen på matten, det ska in på onsdag nästa vecka. Jag och thailändaren och hans kompis
satt kvar och gjorde klart den, tog ca 2 h 30 min, OMG vad min mattekunskap suger :p fick typ titta på Thailändarens kompis papper
hela tin :p han va super på matte det kan man lungt säga, han ligger inte äns i samma nivå...... märkte att det finns många smarta människor i basåret:P.

sen därefter drog jag hem, mötte joel på mjölbys station, det va länge sen jag såg honom, så tog en fika med honom, sen drog han :p och jag drog en sväng runt stan.
själv. Det känndes bara bra att gå ensam i stan med musiken. träffade på Huyen sen i bokia, hon skulle tydligen köpa miniräknare :p
så mobbad hon e :p men endå jag vart dissad hon hade bråttom :p sen så drog jag fröbi Abf visste inte att det låg så nära mig :p
så passade på att gå in och fråga vad det va för ngt :p tjejen berättade osv, jag frådae om det fanns ritkurs och piano kurs, men tyvärr så var
ritkursen full, och pianokursen hade inte börjat, de hade ingen som ville lära ut.

det va min dag.... inget speciellt.

märkte att människor numera har ändrats, ifs visst tiden går och peoples keep changing, alla utom jag. Joel har blivit lite rundare i ansiktet :D
hahahh sikken tjockis, nemen hans ansikts form har ändrats totalt, kände nästan inte igen honom. Huyen hade också ändrats kännde också knappt igen henne,
om hon inte hälsade visste jag inte ens vem kinesen va ahhaah :p och så sist dennis han har ändrats som fan, minns knappt honom omg, såg hans msn bild,
shiet helt vuxen o allt, ajja ifs svenskar blir mer vuxen snabbt ijämnförelse med asiater, men endå, shiet vilken skillnad
det har bara gått 2 månader typ och han har ändrats så mkt sheit shiet, känns till och med läskig.............
han som såg så ful o kaxig ut har ändrats till en handsome guy ? whut da hell cant believe it! helt en annan person från bilder iallafall.... bara jag som inte har ändrats...

shiet så illa det är att ha klitrat in en text från en .txt fil :p ajja whateva min nät va ju av förut.....
ajja whateva palla mer ska dra o se på tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0