igår.....

fan vilken hård dag det va igår :p började 8 och hade en matte lektion därefter 2 föreläsningar varderade 2 timmar omg :p jag pallar inte med sånt hahahh :p jag somnade typ omg :p fan och vi ska ha mer sånt omg huhuhuuh kommer inte attt klara mig..... sooo bad, ska man hoppa av skolan ?:P damn :p såå jobbigt :p no motivation nomore=( fan ska man göra.... livet känns så lost just nu.....
 
va iallafall hosthailändaren och hängde :p inte så mkt att göra menmen titade på vissa videos m.m hahah hade rätt kul i sluttet inna jag skulle dra hahahah :p cp jag va XD skulle egentligen spela bowling med honom igår menmen det regnade o grejjer så pallar inte XD få la ta det en annan gång inte för att jag e så sugen på bowla menmen endå :p få se lah.... ska nog plugga matte imorn XD om jag nu orkar o inte flyttar på allt :p fan hatar biologi =/ fattar nada ...

ha rmärkt en sak, ny hobby, walk around and enjoy the music :D no life att vandra runt ensam men endå det känns bra.....

ska nog te tranås snart o vandra... skulle egentligen te norrköping idag och leka menmen syrran hade lånat ut sitt kort så thanh kunde inte få låna den . OCh den Cp snåla jevel vill inte köpa kort XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0