life is hard....

igår var man hos tranås och lekte lite, fanns inget att göra där men endå, besökte thanh och gick runt. tydligen kunde vi inte bara vara i transå i 1 timme :p som jag vile iallfall tåget gick var 2a timme :P  så fick vara där ett tag , gick runt i wilys ahhahah det va det enda affärren som va öppet :p gick runt där inne o skulle leta efter mat :p haha men blev bara godis hahaha :p sen så skulle vi tta kebab men fan vi han inte :p dröjde med allt för jag skulle ta ut pengar o allt :p så det blev inget :p hade enbart 30 min att äta o allt så ahh. Stack hem te thanh ist och åt nuddlar där hahahahh :P mobbad med endå :P sen så åkte man hem :P no life men whateva :p inget att göra endå igår :p

och idag har det inte hänt så värst mkt, bara suttit vi datorn, ifs så ha rjag städat och allt :D wieee :D och nu så har man inte pluggat som man skulle :p fan :p skit samma orkar itne plugga idag få plugga imorn ist :p
trodde att jag började 10 imorn menmen väl när jag tittade på schemat stog det 13-15 men väl när jag tittade på mina anteckningar så stog det att allt va flyttat jag börjar 8 00 !!! ha rlektion till 10 sen börja 13 -15 :p fan orka :p jag har endå tandläkare 7 20 imorn :p så ahh :p skit samma skolkar första lektion, ifs e första lektoonen bara räkna och läraren sa ju att man kunde räkan  hemma o allt, han skulle inte gå igenom ngt föräns sista lektionen :p så ahh :p ta det lungt o börja senare lah :p slipper jag stressa så mkt o ha så mkt hål timma :p ^^

fan det känns som om jag itne orkar med plugget, hatar föreläsningar, det tar död på mig huhuuhhuhu :p somnar bara hur fan ska jag klara ett år ? huuhhuhu ska man hoppa av ?

ajaj life is hard lah :p skanog göra klart mina 200 situps nu o vila lite sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0