Save me.....

idag har man bara varit i skolan från 8-15 med start på två föreläsningar i biologi det villl säga 4 timmar sen därefter 2 timmars matte pass. Damn första biologi föreläsning funkade helt bra=) men sen på andra passet bytte vi lärare, hon va en student i universitetet, som inte va så bra. Visst hon skrev och satte på många bilder, samt ritade i whiteboard det va skit bra tyckte jag , jämnförelse med de andra lärarena som bara pratade. Men jag fattar nada vad hon pratade om =/ elle så var det bara för att var för trött.....visst vi snackade om ekologi, fotsosyntes okey så långt fattade jag men jag orkade inte med hennes hmm.. berättande :p visst man ska ine klaga för mycket men endå. Ifs hon hade en rätt cool klädstil :P  och sedan vid lunchen hittade jag inte micro som kunde plinga min mat :p hade dessutom lite bråttom så åt kall :p hahahah misstag :p det va helt okey att äta mat i kall men fick skit ont i magen efteråt :p och på matte lektionen ville jag hem :p han gick igenom ett par saker med andragradsekvation sen va det paus och jag ville dra hem men sen sa han att han inte skulle göra ngn genom gång så jag stack hem :p fan alltså jah fick panik =/ satt i mattelektionen och kände att jag hade luft i magen som jag inte kunnde få ut. Det känndes som om en mätt känsla med spyfärdigrädlsa omg, fuck ville bara bort därifrån ville dra hem, ville inte stanna kvar i det omgivningen. Kanske berode det på att det va ett liten sal med dålig ventelation men endå, Jag ville bara dra  fick fan panik =/ seriöst alltså omg. Jag satt helt okoncentrerad och stirrade bara fram och försökte övervinna min panik det kändes bara helt fel =/ fan wazap with me ? omg..... men sen när jag stack där ifrån så mådde jag lite bättre hade fortf lite ont i magen men det ordnade sig....

sen vid busstationen snackade jag lite med thailändaren, det va 10 min kvar tills bussen skulle komma. Jag satt på en sådan räck som det brukar finnas på hållplats ialllafall i linköping :p jag satte mig på den med asset :p sen så fick jag skratt och lutade mig bakåt och damn :p gjorde en kulebytta :P hahahh :p fan skit läskig :p och helt plötsligt va jag nere i marken :p som tur va räcket inte så högt från marken :p men endå det är som om att man viker bena och hänger på en sådan räck, fast jag ramlade ner sen :p menmen det va tur att mitt huvud inte skrapade mot asfaltet :P ifs va farten inte så kraftig som tack och lov :p menemn jag fick fan skit ont i axeln? wtf hände :P jag slog i axeln ? how come :p damn hhhahah tur att det inte va så många på den busstation :p ajja känndes mobbad iallfall ahhahah :p

sedan va man i sjukhuset och hälsade på thanhs farsa, han hade vaknat till =)
sen stack man hem :p fan jag somnade i tåget va skeeeet trött ville fan inte vakna=/ kom hem o sov 1 timme sen va det matdags omg skiiit trött, kan inte tänk på morgon dag=/ jag pallar inte mded huhuhuhhu visst det e inte så farliga lektionen men det dödar mig omg....
ajja orkar inte tänka så mkt nu ska iallfall börja fixa min hemtenta på matten...................sen kanske titta på idol om jag hinner.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0