sugen på kaka:D

idag vart jag riktig sugen på kaka så stack in till hemköp efter skolan och köpte en stooooooor rulle med kakor :D:D men tyvärr åt jag bara några, sedan när brosan kom hem tog allt slut. Han gluffsade i sig allt =/
Ja kanske beror det på sockerbrist, har tydligen varit kaksugen i ett par dar......

I helg har man inte gjort så himla mycket åkte ner till Annie, skulle på en fest i gislaved. Men jag blev sjuk precis på den dagen så ah, magsjuka=/. Annie fick ta han om mig ^^. I och för sig lagade hon inte mat osv, jag fick laga med henne. Fan vad lat hon är Lat :P Hur kan hon låta en sjukling laga mat :P hhahah. Men det va precis dagen jag anlände till gnosjö :P hehe fan va sweet av henne att spela yatzy med mig även om jag va sjuk.. kunde inte sova hela dagarna .... JAG VANN :D LOOSER..
mår just nu mycket bättre men förkylning m.m är fort här.

Har varit så lat på sistonde inte orkat blogga eller plugga. Och snart är tentamen här inom biologi och matematik. Tänk om jag failar på dem =/ det är i och för sig 2 veckor till dess, så inom nästa vecka ska jag nog rå plugga :P Hoppas att man klara det och få slippa allt omtenta.

Idag efter biologiföreläsningen vandrade jag en sväng förbi biblioteket i universitet, shiet bibloteket var stoooooor :D om jag inte minns fel bestod bibloteket av 3 våningar med allt från tidskrifter, läraomedel, litteratur till fackböcker och ordlistor... alltså det som bibliotek burkar ha. Hittade ett par läromedel till kinesiska (mandarin) ska nog låna dem böckerna, orkar inte betala ut en förmögenhet för att köpa dem på bokhandeln. De är exakt likadana, så varfö betala när man kan låna. Thihi och thailändaren som köpte sina 3 japanskaböcker för 800 spänn, såg exakt sådana i biblan:P....... ajja men iallafall orkade inte med biologin så struntade i det sista lektionen. Nästa vecka ska vi ut i skogen och fånga insekter =/ shiet................... tråkig.

just nu har jag tråkig, inte så mycket att göra dessutom orkar jag inte att plugga.

jag ska nog börja tanka ner och se på den taiwanesiska serien Brown Sugar Macchiato, den verkar vara bra =) ser just nu på episode 1 på youtube... ajja kommer nog inte att hända särskilt mycket ikväll, bara softa sen sova..............

nu blev man hungrig vill ha PASTA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0