11 december 2008

hahahhah ingen inlägg igår inte :P dey va sjukt :p för kvällen för två dagar sedan somnade jag 21 00 :p jag bara somnade med mobilen i handen ahhahah :p lekte med mobilen, och lyssnade på makkes piano låtar som han hade tankat hem :p känndes så underbar så jag sov hahahha ''råka'' sen så vaknade jag igår klockan 8 ^^ men sov om sen tills 15 00 omg :p kunde ha sovit längre om inte mormor kom in i rummet och sa till mig att äta :P sjukt. Inte bra detta känner mig bara seg m.m MITT live består av bara sömn :P

idag har det varit mycket bättre :p vaknade faktiskt 8 och har varit ''typ'' uppe tills nu :p men men blir nog senare en powernap ska ju gå med syrran, brosan och morsan och kolla på vickys juluppvisning ? jag trodde först att det va i en skönvarm sal, men nu fick man reda på att man ska vara i en kyrka -.-!!! jag vill itne dit hahah men biljett köpt så vad ska man göra :p någon som vill köpa ?:P

YÄSSSS :D pongi har skaffat en paint pad :D:D:D:D:D aååååååååå kul :p är typ där halva mitt liv numera hhaahha :p nemen iaf varje dag minst 30 min och ritar XD blir beroende :p särskilt när människar hänger där och ritar :p jag skaockså fixa mig en :D

Kommentarer
Postat av: Phuong

Haha visst är det kul? ^_^ Jag ska modifiera om min källkod o lägga till padden i den riktiga bloggen också ^^

2008-12-11 @ 13:16:53
Postat av: Tess

Ge mig din sööööööööömn..! (A)

2008-12-11 @ 13:37:54
Postat av: peetah

pongi när fan öppnars din blogg ?:P



sm du får nog mer sömn än mig kan jag lova :P

2008-12-16 @ 11:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0