12 november 2008

yepp har rätt tråkig nu och orkar inte att plugga, så sitter här framför TVn med min s-video sladd :p eftersom min skär på laptopen e död och jag har ej inskaffat en ny än. DATA KÖP NÄSTA VECKA :D:D btw det e skiiiiiit svårt att skriva med tvn eller man ser fan inget XD har redan förstorat webläsaren lite men kan inte se endå :P kommer skiriva massa fel som jag inte kan se hahah :P typ skriver och kan inte se :P

 

idag vare tenta det va tråkig hahahah :p gick åt helvte som alla andra gångerna. Hm sen jag började att läsa på universitet har det alltid varit dålig -.-!!!! whyyy ? i dunno för mkt ''eget ansvar'' så jag kan inte sköta deet hhahaha :p

 

va i biblan en sväng och lämnade lite saker dem hade tydligen gått ut 3 dar :p och jag har redan lånat om dem macimalt :P sen därefter satt jag i biblan en liten stund och pluggade :p sen frågade en tjej mig om jag kunde vakta hennes saker för hon skulle ut och köpa kaffe hhahah :P oki visst skulle endå sitta 30 min till :p hon kom senare tillbaka ed sin kaffe och en SKUMTOMTE hahahhah :p yepp u got it right den fick jag hahahha :p bara för att jag va så söt XD självklart sa hon inte det hon sa ''som tack för ''hjälpen'', jag vet innerst inne ville hon säga ''för att du är så söt'' hahahhaXD men jag fick iaf ett stoort leende, hade inte förväntat mig det :p dock så slängde jag den hahhah *glömde den i fickan tills jag kom hem= massa bakterier* men jag uppskattade den ^^

 

Oh btw ser ni något skillnad på min blogg förutom min creepy-profilbild XD yepp me got a drawing-pad :D:D tack vare JENCA's hjälp kan den alltid hamna först bland mina inlägg :D:D TACK ^^ btw TACKAR pongi med för jag fick SNO den med tillstånd xD

 

en bild till jenca och SM :P Jenca, som tack, och SM för hon ville ha en bild :P dock så har jag ingen fantasi för tillfällighet så ni får dela på bilden, ps snodde ideen från pongi XD jag är en tattare :P

 


Kommentarer
Postat av: Phuong

Yes indeed ;) Din tattare ;P Hihih skoja

2008-12-12 @ 21:19:57
Postat av: Tess

hahah Sm du är bara för sööt, Dina inlägg gör mig glad (: och thanx för den delade bilden, den ser yummi ut (A)

2008-12-12 @ 22:13:51
Postat av: peetah

hahah pongi :p yepp en tattare med licens :P



hahah jag är glad att jag kan åtminstonde göra sm glad ^^

2008-12-16 @ 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0