13 dec 2008

kom på en sak, härom dagen eller rättare sgt i torsdags va jag i kyra XD yepp med brosan,syrran o morsan o yan och felix =) vi tittade på luciatåg hahahah :P yepp för första gången i mitt liv i kyrkan :P det va faktiskt ganska bra även om jag inte såg något XD kom ca 45 minuter tidigare än insläppet och kön va redan mer än 50 meter :P jag som trodde att inga gillar sånt :P, fiack iaf sitplats längst bak hahah :P  jag såg inget XD så blind som jag va :P så satt där bak o lyssnade :P fick heller ingen bild på lucian :P hon som va så söt :P oså va vicky med där och dansade såg heller inte dansen än bara händer :P

 

jag gillar ljuset i advent, riktig skön låt =) påminner om barndomen då man sjöng med i luciatåget ^^ det ni jag har faktiskt varit med på kör XD så modiig är jag :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0