16 december 2008

tiiiiiihihihiihiiihihii, jag känner mig såååååå himla trött hahah :p la mig sent som vanligt =( men dock kan man nog säga tt jag sov 20 eller 21 igår kväll tills 1 på midnatten och vaknade :P sen har jag bara varit uppe hela dan hahahah :p oki da sov kanske något lite smått emellan :p sådana siituatuioner då man varken vet om man är vaken eller i sömns :p hahah drogad XD nemen hade massa tankar eller rättare sagt täntke tillbakas lite på gamla tider och skapade framtida bilder :p nii anar inte hur trött jag är :P fan jag spräckte upp mitt sår häromdagen igen :p itne bra :p 

ajuste ja jag kan inte skriva så bra med min dator nomore hahahah :p min mellanslags tagenten är cp :p går knappt att trycka :p

hmm inget speciellt har väll händer under de senaste dagarna så had eingen ork heller att uppdatera. I söndags kom iallafall felix, vicky, camilla och jenny :P felix och vicky är morsans kompis barn :p snorungar hahahh :p jenny och camilla är mina ex hemsprks klasskamrater :P det va länge sen man såg jenny och hennes lil sis så det va ganska trevlig :p för man kan aldrig nå henne ahhaha :p varken i msn eller telefon :p hon svarar aldrig när jag ringer :p dissad ** hon skulle iaf till kina med hennes familj (åkte igår ?)s sååå kul :D:D me want med :p hahhah sikken kärring :p de va hemma hos mig och åt mat, dock åt hon itne så mkt så jag undrade varför, hon svarade med att hon sparar magen till kina -.-!!! tjockt :p på tal om jenny, är hon släkt med mig ? hahahh :p hon sägs vara släkt med min kusin ? förmodlar det ? XD

ojuste ja fick reda på en cool sak :P ni vet Brown sugar taiwanese erien ? där bang bang tang (lollipop) är med, ni vet han Wang Zi som alla tycker är så het :p tydligen har jenny webcam-pratat med honom ! så har hon webcam-pratat med Ah quan, gruppledaren också :P han som är så ful i brown sugar med apöron :P så coolt :p tydligen va jennys kusins kompis, kusin med wang zi :P whaa :D:D:D undra om jag kan få reda på gui gui's mailadress :D:D

gui gui <3

nu väntar jag bara p mat hahahha :p syrran är ute md mormor idag kanske det blir kebabtalrik ?:D:D

måste ju avlusta inlägget med min frukost :p 

nuddlar med yok yun :P ser inte så god med lagad av mig hahah :P


Kommentarer
Postat av: Jennica - [Chopstiicks]

OMFG!! LANGA MIG WANG ZI's autograf + bilder + mail? hahaha :D

2008-12-16 @ 11:46:47
URL: http://chopstiicks.blogg.se/
Postat av: Phuong

C'mon, give me a break :P Är hon den här Gui Gui med i Hei sei bla bla bla nånting gruppen? :P Jag provade o kolla på Brown Sugar serien för längesen, men direkt när jag såg dom tjejerna, jag stängde ner o kasta hela skiten :P USCH! :P

2008-12-16 @ 11:47:29
Postat av: Tess

Ihhh coolt :D

2008-12-16 @ 13:01:43
Postat av: peetah

jenca: om jag endå hade :P btw min kompis sa att han va tråkig :p hahhah



pongi: ah hon är med där :p vad den serien är ju gullig hahahh :p



sm ^^

2008-12-20 @ 21:03:13
Postat av: Vicky

ahahhaha WANG ZI <3 vadå snorungar ;) de e du som e gubbe :D

2009-01-28 @ 18:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0