2 december 2008

idag har man inte gjort så mycket, eftersom jag sov 6 igår så vaknar man därefter ganska sent :p jag borde ändra min sovtider annars kommer det ta kål på mitt liv XD

va nyligen i stan med vincent i mjölby, länge sen man vandrade runt stan, iaf i mjölby :p det regnade -.-!! och jag mådde dålig hahahah :p kanske pga sömnbrist och sen frukost och ingen lunch ahhahah :p jag blir nog sjuk :p
vi letade runt lite efter julklappar ? som vanligt kikade den fåfänga jävel efter smink och parfym :p jag fattar inte hur man kan vara så besatt av parfym :p bara för jag inte är det :p

lyssnade nyligen på beckys klipp i pongis blogg :p tänk om någon kunde sjunga en låt till mig hahahh :p hmm om jag tänker efter har beckys sjungande för bättrats rejält :p eller så är det bara så att det va länge sedan jag hörde henne sjunga :P

tittade i tentadatum nyligen, märkte att jag har en tenta nästa vecka !!!!? omg kommer fan aldrig att hinna klar. först måste man hinna klart med alla fuckad :p kapitlar sedan måste man plugga in vartenda mening :P omg nu känner jag verkligen stressen :p och det är skit mycket som ska göras :p tentan är om en vecka och är från kap 1-27 inom kinesiska mandarin omg jag dör ! tentan består av att översätta 40 svenska meningar :p omg om man skriver fel ton så får man avdragspoäng OMG :P får nog börja plugga imorn :p varje dag två kapitel metoden :P nu ska jag dra och vila, känne rpå mig att huvudvärken börja inta..

Kommentarer
Postat av: Becky

eeh, tror inte d va..:-p...d va därför jag sjöng MED artisten, så d inte skulle låta så hemskt xD hahaha

2008-12-02 @ 16:49:13
Postat av: Tess

döö inte..! Jia you (:

2008-12-02 @ 17:06:59
Postat av: Peetah

hahhah jasså trodde du gjorde en vocal cut :p



sm: lungt jag överlever inte XD

2008-12-03 @ 08:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0