20 december 2008

paffff............ jag är helt sliten dem hära två senaste dagarna =/ iförgår sov jag 4 och vaknade 12 :P sen så va man i linköping stan och letade efter lite saker med vincent och becky, dock tappar man alltid bort henne :p hon springer sin lilla eegen väg :p även om jag mutade henne med en chokladkalender :p taskig ahhah :p så efter stan så stack jag ensam till tornby för att leta vidare :p för becky skulle dissa mig och dra hem till sin blodin o mysa, och john stack hem till sig för att lata sig. Så jag fick vandra runt i tornby ensam och hungrig, åt fakstisk inte så mkt under hela den dagen så blev ganska förstörd :p jag vandrade fram och tillbaka utan att hitta det jag sökte :P tillsist så köpte jag bara en sak som ''passade''. Stack hem till vincent och softade eftersom jag missade tåget. När jag klev av bussen så kom en läskig fullgubbe mot mig vinglade jag bara - wtf vill han :P sprang där ifrån hahah :P kom hem vid 9 och sov som en gris :p 

 

idag skulle jag egentligen vakna 6 och börja baka lite :p men vaknade 9 -.-!! så hann bara baka ischoklad som smakade skit :p (första gången i mitt liv som jag gör julgodis) ville egentligen göra knäck och fyffel men hann inte :p skulle träffa becky och sedan skulle jag åka in till linköping igen med familjen. Det blev en ganska stressad dag :p hann inte fixa håret han inte duscha, hann inte äta ordentlig frukost :P usch seg med julhandel m.m det kula va nog att jag fick i mig mat :D 20 bitar chicken nuggets med - sweet and hot, honey curry, och maxorginal dipp :D

 

wieee märkte att pongi hade öppnat sin blogg ^^ mkt att läsa hon hade tydligen fuskat och bloggat när den va nere :p så mkt att läsa :p orkar inte :p hahah få ta o gå igenom hennes blogg när jag får låna en annan dator :p kan trots allt inte se bra med tv skärmen :P

 

Tack annie har iaf fått ett julkort av henne :D:D min första och enda julkort iår ?:P och så har jag fått en STALKER ? 

ofta jag får stalker :p brukar vara jag som är stalker :p fick iaf en sak från nallbudet :P står att man inte får öppna den förrän 24e :P så jaa, jag brukar inte lyda sånt men för att respektera så får jag väll vänta hahah :P jag har no clue who it is :p men tack ^^ det låter gullig hahha :P eller så är det en sådan'' prutt-bomb'' när man öppnar asken så får man en obehaglig doft hahha :p vi få se vem stalkern kan vara :P hoppas denne har skrivit namn på insidan :p

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Ihhhhhhhhh vad spännande Sm :DDDD du msåte berätta sen vad det är i... (A)

2008-12-21 @ 00:09:18
Postat av: peetah

hahah jag ska :P säkert en lapp som står ''du är ful'' :P på den :p

2008-12-21 @ 13:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0