23 december 2008

jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja jag sitter just här och oroar mig över mina panikångest :p fan kan inte den bara försvinna :;P kommer fan förstöra mitt liv :P hate it :p allmänt fel på mig hahah :P tänkte efter mina negativa sidor med :P så blyg, inte pratglad, tystlåten, ångestfull, fegis XD, hatar människor hahahh :P, lat som bara fan, kan inte simma XD, har en fuckad syn (både syn på livet och på ögatXD), min one pack på magen har försvunnit XD, kan bli irriterad på människor ganska lätt, gör allt på sista sekund, svag, datanörd, ogillar skolan, har en konstig gångstil :P, mitt lilfinger är böjd hahahh , är inte tidsiptimist (heter det så?), gör andra irriterad :P hatar redovisningar eller tala in för människor, mystiskt, andra har svårt att uppfatta den riktiga jag (enligt becky :P), inte bra på språk, lättskrämd, kort
fan listan kan go on :P hahah

Jag kunde inte sova igår så låg i sängen och tänkte lite på saker och ting.
hur ska man egentligen leva ett liv ? någon som kan berätta för mig ? vilken attityd ska man ha ? vad är det som är meningen med livet egentligen ? är vi till för något eller finns vi för att leva och sedan dö ? skapade någon oss för att uträtta något ?

och samt vad fan är kärlek ? hahah, kärlek kan vara hur vacker som helst men kan bli pain in da ass när det inte går som man vill. En som inte älskar tillbaka är det värt att lägga tiden på det ? eller man be one loved sida ( du älska men inte han). Man har väll hört ''så länge jag får älska dig är jag lycklig'' ganska ofta på filmer :p hur funkar det egentligen? om jag är en kille och en tjej har blivit förälskad i mig (kommer aldrig att hända XD) dock så gillar jag inte henne, ska jag låta henne vara ?  visst det kan ju gå med one sided love men själv skulle jag bara känna konstig. Jag är ju typiskt en mystisk människa som är känslig. Om jag inte tycker om en så vil jag att hon ska move on men kan så klart fortf bli kompisar. Jag skulle absolut inte bara playa med en tjej bara för att jag är rastlös, ge andra respekt. Dock finns det andra typer av killar som gillar att leka runt, vad jag hatar players :P haha det är bara för att det inte händer mig än hahaha :p jag vet sånt är livet någont som inte har hänt sig själv än kan man bara trycka ner dem andra så mkt man vill :P väl när det händer för sig själv så ändrar man sin egen åsikt :p

som vår biologilärare sa,  vi människor är en kreatur som lyder dem biologiska vägar, vi vill föra vår arv vidare, vi vill överleva, därför söker vi oss det bästa partner och sedan sätter på dem (yepp sant :p hon använde ordet ''sätta på''  och ganska ofta under föreläsningarna, irriterad mig som fan :P. Hon berättade att människor vill ha bra kvalite på sin avkomma, så om män ser kvinnor med stora bröst och rumpa så blir vi attratherad. WTF beskriver oss mäniskor som en kräk :p men hon kanske ha rätt endå ?:P varför skulle folk gå runt o leka med folk ?:P

hmm brosan ropade nyligen på mmig för att titta på gundam 00, nu när jag är tilbaka minns jag itne vad jag ville få ut av detta inlägg hahahh :P

Enligt många eller kanske bara jag själv, är den feminina männskligheten som tar mest vara op ''kärlek'' kan ju vara bra på många sätt <3 vi män (jag=pojke) vi har mkt svårt att uttrycka oss inom kärlek. Eller nej :P eller joo vissa iaf:P men som i ett fall då min kompis joel behandlar kärlek på ett sätt, att han inte vil vara så kärleksfull men endå innerst inne är han det :p han brukar alltid säga saker som han inte menar det, man märker endå hur mkt han älskar sin tjej :p han vill bara spela cool :P hhahah han brukar alltid säga '' när min tjeje inte är i närheten är jag fri, jag e singel* han försöker bete sig så :p men alla, iaf jag märker att han försöker bara för att dölja sin kärleksfulla sig som han inte vill visa ut :p om jag tänker efter han är faktsikt rätt romantsik hahahahh :p eller jag har aldrig sett honom så alvar inom en sak :p eller sett och sett jag känner på det :p he is truely not a player but want to act like one to play cool :P men sist för 2-3 veckor sendan jag träffade honom efter att han har flyttat, så har han ändrat på sig ganska mkt, han har blivit så mogen och ansvarsful :p ahhhh tänk om jag kunde bli en sån ngn dag :P känner mig inte alls mogen :p även om jag nu är 20 känner jag mig som 17 inombords :P

hahahhah fan nu kom jag på varför jag skapade denna inlägg :p itne för att tycka synd om mig haha :p men det verkar som om det budskapet jag vill få fram inte håller hahah :p

mjoo det är en sak till jag undrar, kan man älska en så mkt så man hatar en ? den meningen har vi säkert hört ett par gånger :P Dock är det jah undrar om Kärlek omvandlas till hat, då är det väll fortfarande inte kärlek utan hat ? har den meningen en sammanhang ? är inte kärlek och hat två motsatser ? eller så har jag bara fel :P

hmm jag vet vad jag vill bli för människa nu :p innan vile jag bli en sådan människa som är i mitten i centrum för fest och är cool, tuff och glad, eftersom jag inte är det :p men senare ville jag ändra på målet till en kille som gör andra glad :P men så pratsam som jag är funkar det dock inte ahhahah :p så vad sägs om en kille som förstår andra ?:P som tröstar folk och hjälper folk ? hahahaahh nja palla :P som om jag kommer att lyckas :p ayiia bättre att vara sig själv och låta dig själv ändras på egna vilkor och inte bara för att.

det finns tider då man bör veta vad gränsen ligger, det finns tider då man bör sätta gränser och mål, ska man helst fortsätta mot sitt mål eller ska man ändra det efter sin behov eller hur man känner ? ett mål är alltid ett mål som du själv har satt upp till. Dock måste man kunna inse när det inte funkar och ändra sin riktining, inte världens lättaste. ibland så fattar jag inte riktig vad jags kriver :p

minns att becky berättade om ett par, killen var störtkär i tjejen, men den tjejen dissade honom totalt. Men tilsist så flyttade den andre ifrån och de sågs inte på ett år eller mer, men därefter när de träffades igen så klickade de till.......kärlek är en katastrofalt sak som måstes använda både tid och kraft, det gäller att ha rätt timeming, tillfälle och tålamod. 

ibland kan man känna sig ganska ensam ibland känns det som om allt är överlämnat, det finns inget hopp. Men ibland känns det glatt, ska man bara glad att man kan känna båda känslorna ?:P ska man le när man e deprimerad och säga '' vad glad att jag kan bli deprimerad, jag lever'' hahahh jag brukar faktsikt ibland tänka så :p le när du är deprimerad eller lessen för du får känna hur det känns, du har fortfarande känslor kvar, det vill säga dig att du lever :P Men så klart att det inte förekommer så ofta att jag tänker så :P blir ju mest ligga i sängen tills jag får ont o huvud o sedan gå upp och äta sen åter i sängen ahhahahh :p 

hmm det va någon eller jag minns inte vem det va :p som har klagat på att mina inlägg är långa hahahh att dem inte orkar läsa :p är det sant ? hahahah skriber jag så mkt ?:P kanske borde korta ner lite :p jag brukar vara en sådan person som inte kan ssätta gräns på när jag ska avsluta en text :p samma sak gäller en teckningar med mera. På tal om det så Fick jag bara G i bild i högstadiet WTF :p inte äns vg -.-!!! jag som anser mig själv rätt bra på att rita och grejjer :p så fick man vara G och inte äns ett G+ -.-!!!! jag vet inte men jag är så lessen över det ahhahah  

hmm ibland tänker man varför kan jag inte utrycka mig så i verklighet så som när jag skriver :P för det går ju inte :p varför :p jag vill ju vara mig själv :p men går inte :p

två meningar till :p

man är sötast när man ler ( eller jag tycker att gråtande tjejer är så hmmm söta hahah :p jag är udda:P )

någon som orkade läsa igenom min onödiga inlägg som jag har ett borttappad rödtråd ?:;P ska jag sluta med att skriva så långa inlägg ?

-peace

Kommentarer
Postat av: Phuong

Stå på dig petäär! :P

Jag måste fråga...du har....ehmm....inte...typ...fått..ett färglatt kort....eller nåt? Osignerat? (A)

2008-12-23 @ 15:14:55
Postat av: peetah

känn dig avslöjad :D:D:D:D:D

2008-12-23 @ 16:15:49
Postat av: Tess

Go Sm..! Jag tnker läsa dina inlägg om de så är femtielva km långa (H)och ehm nu får du en lång kommentar bara för det så SKYLL DIG SJÄLV (:



Sm: du förstår, du är klok, du gör en glad, du är omtänksam, du ritar grymt, You're deep,äkta söt, försöker även om du tror du misslyckas,och det bästa av allt DU ÄR EN RIKTIG SM..! :) och listan kan go on and on ;)



meningen med livet..Tss vem kom på den dumma idén? Man gör la vad man vill med sitt liv :D för det är ditt, ditt, ditt och ingen annans.. Så lev det bara..hur du vill.. :)



och kärlek som du själv sagt.. måste finnas två sidor av annars kan man inte känna värdet av det andra^^



Hmm.. Älska blir till hat.. jag tror jag känt så..för man blir besviken på den personen typ..så man typ tvingar sig själv att försök älska.. fast egentligen så hatar man inte..eller tror jag



The End :)





2008-12-23 @ 17:07:56
Postat av: becky

omg, palla så långa inlägg :-p

2008-12-23 @ 17:13:07
Postat av: Phuong

Ja men petäär jag blir ju lite orolig, jag skickade den 16:e :O Vet inte om det har kommit fram :S

2008-12-23 @ 17:25:43
Postat av: peetah

sm: hahahh tack för stödet :D det värmer :p



becky: klaga inte :P du läste ju klart den endå jue ^^ jag vet att du vill läsa :p när fan ska du skaffa en blogg så vi andra få läsa :p



oingi: hmm jag har iaf inte fått något än :P förutom en asknalle ? är det du som skickat ?:P



jag skickade mina saker den 16e (sistadagen för julpost) och mina har kommit fram tror jag :p

2008-12-23 @ 19:29:09
Postat av: Phuong

Nee jag skickade nåt annat :S Jag skickade också den 16:e, men vf har inte min kommit fram? :S Posten är död imorn ju...dom har väl inte slarvat bort min skickade julpost? :O :O :O :O!!!!

2008-12-23 @ 19:48:26
Postat av: peetah

jag kan säga dig att jag fick ett kort av en anonym idag den 24 dec :P

2008-12-24 @ 17:31:23
Postat av: Phuong

Går posten idag också? :O Har..du ehm...fått mitt mms då? (A)

2008-12-24 @ 20:14:27
Postat av: peetah

yepp jag har fått ditt mms ^^ so sweeeeet :D:D:D::D:DD::DD:D ah tydligen för jag tittade dagen innan då har jag iaf inte fått ngt =)

2008-12-25 @ 17:33:33
Postat av: becky

shiet...vilket par va d jag snackade om...m gei dac geh..:-S

2009-04-20 @ 01:53:35
URL: http://mdjileh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0