27 december 2008

gäsp :P ja vad ska man säga :p är faktiskt lite lat nu att uppdatera hahah :p 

idag har man varit senil med:P igår sov man tidigt som fan eller jag försökte leka med min mobil efter som jag installerade den nyaste mjukvaran och skulle se om det blev något improments dock så somnade jag med mobilen i handen efter att becky hade ringt, hon lät full :P  Dock så vaknade man som vanligt vid 4 :p och har varit uppe sen dess :p har rensat min hdd lite :D har nu 10 gb fritt :D ahahha satt och brännde ut massa olagliga filmer :p 

ja idag händer det inte så mkt nog blir nog mest rensa datorn eftersom min nya anländer snart förmodligen :D *hoppas* 

skulle egentligen till linköping idag men blir inte av :p så åker dit imorn ist och snokar runt.... ne dags att dra och sova hahhah :p

natti


Kommentarer
Postat av: becky

vdaå full :-o vad snackar du om :-o..DU är full

2008-12-30 @ 21:12:15
Postat av: peetah

men du lät som det :P

2008-12-31 @ 14:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0