30 december 2008

jag trodde att saker och ting hade ändrat men tydligen hade deet inte det, tydligen kommer jag aldrig ur ur denna hemska cirkeln. 

 

just nu känner jag mig att jag mår illa till max :P berdde det på chiken wrapsen ?:P eller bilfärden ?:P i feel right now soo sick, ska ut en sväng med davidbanan med också, någon jag kan spy på ^^ 

 

ohh btw idag fick jag post :D:D:D:D när man väl inte anar så händer det hahhha :p denna gång av SM ^^

 

hahahha så söt :D:D: hmmmm sm dina ord gör mig tårögd hahahh :P btw är det något bakom kortet ?:P känns som det gör så att jag vill riva sönder den och se vad dt är XD me du gjorde min dag ljusare än den borde vara ^^ TACK SM ^^

 

dagens mening går till becky :p ''lei hou mou liu ah'' bara för att jag hade tråkig så sa becky en sån taskig ord till mig =( bläääääääää elak elak elak hahahah ifs så säger hon alltid så :p 

ne banandavid kommer nu dags att klä av mig :p

cya


Kommentarer
Postat av: Banandavid

hahah sån gay det låter att du ska klä av dig när jag ska komma XD HAHAHA

2008-12-30 @ 17:29:50
Postat av: Tess

Ehm, om jag var du skulle jag nog inte riva sönder det, för du kommer bli besviken när du finner en svart papperslapp (A) höhö

2008-12-30 @ 20:46:24
Postat av: becky

du tänker på mig så ofta att du nämner mitt namn i varje inlägg va xD

2008-12-30 @ 21:26:28
Postat av: peetah

banan: hahahh inget att skämmas över :p vi hade det så trevlig så hahah :p



sm: hahahh ah jag märkte det senare efter min senilhet gick ut :p att det va ett svart papper :D:D



B: hahahah eller hur bara du som gör min dag ''kulare'' hahhaha :p

2008-12-31 @ 14:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0