5 december 2008

gäääääsp......T__________T vaknade nyss och är skit trött, satte egentligen mobilalarmet på klockan 7.30 men somnade om. jag drömde om något äcklig inatt hahahh :p jag brukar sällan komma ihåg drömmaena numera, dock kommer jag bara ihåg en scen :P det va någon jävel som satt och pillade på mitt tå-nagel :P det va typ totyr :p han satt där bara och bände upp min tå-nagel med sina händer :P hahhah det va en inzoomad scen, där hela nageln lossnade innanför skinnet och sedan spruttade det blod och jag vaknasw XD 

jag fick tänka på en händesle när pingi berättade om sin olycka om bandsågen XD det va en helt vacker dag i årkurs 9 och vi i klassen hade våran ''underbara'' träslöjdslektion.  jag hade lite tråkig eftersom jag inte visste vad jag skulle göra och vågade inte fråga om hjälp XD jag och dennis hittade en sån samurai skära sak ?:P säkert en trävertyg :P

hahha ritad i paint:P ungefär så :P den är vassare ä ni tror :p

du vet kineser är ju äkta samuraier så jag kunde inte låta bli att leka bruce lee med den :p och svängde den som en slå pinne :P det funkade faktiskt rätt bra :P men helt plötsligt kom dennis hand där :p ja typiskt att handen ska komma i mina svängar :P bara krrrrrriiiishhchhhhhhh så hamnade den magiska samuraisvärdet i dennis handflata  eller den hamnade inte :p den svep förbi :p tur att jag inte svingade i fullfart :p men det blev iaf en hmmmm 4-6 cm lång sår :p minns inte om det va djupt ellr inte :p det blödde som fan iaf:P som tur sa han inte det till läraren :p för man fick inte röra den mystiska samuraisågen :P han fick iaf ett plåster som knappt hjälptre XD jag ber om förlåtelse dude :P

på tal om det så brukar vi på rasten vid träslöjden :p leka med plankor :p efter som jag och joel och dennis gick på taekwondo på den tiden :p vi wannabe proffs och slå plankor hhahah :p så vi snodde träplankor och slog på dem utanför hhahah :p men så dumma som vi va tog vi en tjock träplanka :p jag kunde inte gå igenom den iaf blev skit röd om mina knogar :p det kula är när just joel skulle slå den (tror att han slog igenom den ?) så kom träslöjdsläraren ut :p han sa åt joel att ''du är här för att få bra betyg inte leka'' XD  ja ni vilka minne man har hahahh

Kommentarer
Postat av: Phuong

"det va en helt vacker dag i årkurs 9 och vi i klassen hade våran ''underbara'' träslöjdslektion." Hahahaha jag trodde du beskrev min dag då jag sågade mig själv xD Hahaha jag gick också i 9:an när det hände :P O jag vågade inte be om hjälp när jag hade sågat mig xD

2008-12-05 @ 14:24:17
Postat av: peetah

hahahh mobbad :P hur fan bad du åt sen när du va fullt med blod :p de märkte inget da :P

2008-12-08 @ 10:13:52
Postat av: Phuong

Asså..det tog kanske en minut eller nåt innan det började blöda mkt :P Först så var det bara flesh...Jag sågade mig på framsidan av fingertoppen på mitt högra "F-u" finger xD precis under nageln :P Det är inte den hära mega stora bandsågen som bara läraren får använda, utan du vet den minibandsågen eleverna får använda? :P Fast det gjorde pissont iaf xD Haha jag sprang till min klassföreståndare på rasten strax efter o bad henne plåstra om osv ist xD haha

2008-12-08 @ 17:41:56
Postat av: peetah

hahahhahahh :P hur fan ser du framsidan på ett finger ? ahha du menar precis under nageln :p omg XD det är ju typ som totyr spika mellan nageln :P hahah fanns det olika bandsåg :P hmm hur fan ser en bandsåg ut XD

2008-12-09 @ 10:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0