6 December 2008

IDAG FYLLER ANGEL ÅR!!!!! seng ri kuai le ^_________________^
20 år nu hoppas du har det riktig kul med becky och yen ^^ har inte hälsat dig grattis än XD men du vet :P alla förösker få det så tidig som möjligt så jag tar det tvärtom :P ska bli sist att gratta dej :p blir nog ett sms har inga pengar kvar men hope you dont mind ^^ becky blev väl den första som grattade dig ?:P jag slår vad om att det va hon.


en bild till dej :D ''handmålat av mig i paint som vanligt :''P haha undrar äns om du ser detta inlägg eller bilden :P
but but  happy birthday ^^ may ur wish come true

btw jag svarade inte becky idag när hon ringde, för jag tittade på one piece XD hin brukar ju också göra så :p men sen så märkte jag att hon ringde 3 ggr så det måste vara något viktig ? ringde med min sista krona men hon svarade inte XD DUI BU QI!!!!! hoppas hon inte är allt för sur :P

Kommentarer
Postat av: Tess

SM du ritar verkligen the finaste bilderna..! :)

2008-12-06 @ 22:52:30
Postat av: Jenny

Tack Petah=)

Det var en väldigt fin present til mig^^

2008-12-07 @ 23:07:02
Postat av: peetah

sm: tack^^



jenny: om denna kan klassas som en present så =) wiee du hittade hit hahah :P

2008-12-08 @ 10:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0