8 december 2008

shiet vad trött jag känner mig, eller jag känner mig alltid så trött numera T____________T
igår låg jag och tittade igenom heeeeeeeeeeela SM:s blogg :p exakt varje inlägg :p kunde inte somna så jag började vid 10 tiden tills 1 ?:P hahah  det va coolt sm använde mkt ''fakking'' i sina inlägg :p dock så har hon slutat med det på dem senaste :P

det va rätt grymt jag hade inga pengar kvar men endå så kunde jag surfa med gprs, dvs wap. Brukar kosta satans mkt med dem, så jag brukar bara titta på blogg varje kväll innan jag lägger mig med mobilen :P bekvämt. Tvungen att trycka på stopp knappen när hemsidan börjar ladda och texten börjar synas :P för att spara pengar så läser man bara text :P ekonomiskt :p

hmm jag vet inte känner numera ganska trött och sliten orkar knappt med någott. Kanske borde börjaa träna igen men dock så har jag ju mitt fuckad finger inte läkt sig än :P så kan inte träna än :P Det är tenta snart och jag har inte pluggat ett piss... undra om jag ska vänta tills omtentan istället.

urghhhh vad jobbigt sitter här och känner att magen mår illa. Har jag vinter-kräksjukan ? vill bara ligga i sängen o sova -.-!!

pongi gillar nog inte mig =( jag kan inte komma in i hennes blogg, hon har bannat mig hahahhha XD

mjoo idag hände det igen jag råkade slänga ner min mobil från min säng när jag skulle ta täcket och svepade över mig, den landade med en kraft på 7 newton :P men men nokia gjord av kvalite så den klarade sig tror jag :P märkte ingen skada heller :P me loooooove my phone :D

yepp jag är gay, det är rosa skal på den :P

Kommentarer
Postat av: Phuong

Haha nej pongi har inte bannat dig peter, det är shutdown på mina bloggar ;P

2008-12-08 @ 13:43:12
Postat av: Phuong

Har du en stephy cellcharm? :O Jag som tänkte använda min Sungmin cellcharm :P

2008-12-08 @ 13:43:58
Postat av: peetah

whuuuut shutdooooown ?:P vad ska jag ta mig till :p när kommer det att öppnas igen ?hahah



hahahah klart jag har stephy :D:D vill du ockaå ha en ?:p jag har 9styckna :P

2008-12-08 @ 14:24:54
Postat av: Tess

Naew SM fortfarande hedrad att du läste helaa min blogg :DD och jag ber om ursäkt över mina "fakking" (A) men de behövs ibland ^^

2008-12-08 @ 16:01:16
Postat av: Phuong

Har du gjort dom själva? eller har du köpt? :P Näää...min blogg tar en paus lite då o då...den kommer väl tillbaka nån gång ;) hihi..när du minst anar det ;P

2008-12-08 @ 16:37:49
Postat av: peetah

sm: jag vet det behövs hahahh men det va lite mkt i gamla inläggen :p



p: jag fick dem XD jasså dålig stil ahhahah :P

2008-12-09 @ 10:44:33
Postat av: becky

haha, jag har typ skummat igenom hela DIN blogg nu...lr snart...några månader kvar xD...shiet, har gått två timmar snart..och jag har skola..ska sova snaaart...

2009-04-20 @ 01:44:30
URL: http://mdjileh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0