9 december 2008

omggg XD jag sov 4 igår -.-!!! så skulle man till vårdcentralen 9 45 :P och jag vaknade 9 25. han bara stoppa i mig en macka sen upp och borsta och tvätta håret. hmm jag undrar varför mitt hår blir så äcklig efter bara en kväll ? någon som har tips om hu man kan få vackrare hår ? hahahh :P

haha jag hade inte planerat att man måste ställa sig i kö för att komma in i vårcentralen :P glömmde bort deras anmälning och kösystem :p jag gikc ju från mitt hem redan 45 min i 10 så ja:P ifs tar det bara 3 min från mig till dit men med anmälningen som va extrem med människor så kom jag in 10 min försenat hahah :P vaddå lite måste dem få änta betalar trots allt 80 kr som avgift för att binda om mitt finger XD men människan va iaf trevlig :p

jag märkte en sak :p jag kan inte styla mitt hår med en hand :p så skippade det :p ser för jävlig ut :P oki jag erkänner ser förjävlig ut annars med :p

guuud vad jag hatar motala vårdsmänniskor, altid fel dem gör. bandage saken hade fastnat med de torkta blodet XD det satt som lim :p tydligen har dem glömt att sätta något innan bomulsaken. Så läkaren fick DRA loss skitet :p och jag fick åter min smärta igen:p och såret öppnade sig igen och va som förr blödde som fan ahhahah :p så typ om till ruta ett :p vänta nu kom jag på att jag betalade 150 kr till motala för att frysa och ''binda mitt sår av kvalite, som man inte als gjorde det'' hahhah trött vet inte vad jag själv bablar om :p men nu har jag fått mitt silicon sak runt fingret så dem inte fastnar =)

hmm på tal om silicon, fnns det olika varianter ?:p hård och mjuk ?:p kanske borde sätta in något hårt silicon i mina bröst så att jag ser ut som om jag har bröst muskler XD mina försvinner ju alltid när man inte tränar :P

Kommentarer
Postat av: Tess

OJ sm kl 4 det var sent :O och synd om ditt finger >.< iih jag har hört talas om dudes som sätter in silikon för det ska se ut som de har muskler :O

2008-12-09 @ 11:43:39
Postat av: peetah

hahah exakt och me wannabe :p slipper man träna så mkt haha

2008-12-11 @ 11:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0