den 21 november 2008

idag hände två sjuka saker i mitt liv hahahah :p

1. jag käkade C-vitaminer frivillig :P jag åt ett dusintals clementiner :D hahhahh rareity :P

2. jag hade lite tråkig och trött :p så jag satte mig på min extrastol i mittrum vid gaderoben, syrran och brosan satt och nördade sig framför ds och datorn, så överiga stolarna va upptagna :p så satt jag med mobilen i handen, lutade mitt huvud mot gaderoben och satt där och lyssnade på musik från mobilen. Sedan slappnade jag av mina armar och mobilen hängde ner och tog stöd mot golvet :p sen somnade jag haahahahh :p yepp det va så kul :p för första gången satt jag och sov :P 

 

hmm jag sa att jag inte skulle köpa julklapper iår, dock så ska jag köpa en present som jag inte har gjort, det är till vicky, för jag är skylldig henne en födelsedagspresent :p någon som kan komma på ngt ?:p hon och hennes familj ska ju trots allt vara hos oss under julen, så någon tips om vad man kan köpa till en kines snorunge som är 16 ? det är så svårt att köpa till tjejer :p särskilt när man är som jag :p vill alltid göra något specielt:P i have out of ''fantasi'' jag fick upp en ide om att köpa en minidigitalrams nyckelring. En sådan som visar bilder :P den kostade bara 150 ungefär så skulle jag lägga in massa bilder på taiwanese killar i(she loves wang zi m.m);P oki hon älskar allmänt t-serie :p men sen så kom jag på att det är jobbig att man måste ladda batteriet :p hahah för en sån håller väll itne länge ? och som nykelring kollar man endå inte så ofta :p så batteriet skulle dra slut snabbt som fan ?:P om det inte finns en skärmsläckare :p men det va iaf en bra ide :P erkänn jag är bra på att komma på presenter hahah :p dock vill jag ha ngra tips för jag är totalt hjärnsläpp just nu :p och bara ett par dagar kvar =) 


Kommentarer
Postat av: Tess

hihih sm, vad cool du är som somnar på en stol xD jag känner dock en som stod och sov o__0



ihh vilken cool present..! :O men du verkar känna henne rätt bra.så om du vet hur hon är så köp något som passar henne (: man kan ju köpa något men ändå göra något personligt av det :D

2008-12-21 @ 13:54:41
Postat av: peeth

mjoo men det är svårt :p det e så lite tid kvar :p och jag har ganska mkt att göra med :p du vet ideer som är bra kommer med tiden på känslor :p svårt :p

2008-12-21 @ 15:47:08
Postat av: cindy

om du menar vicky cao, så blev hon 15 och inte 16 ;)



tjejer vill alltid ha smycken ;)

2008-12-21 @ 20:05:30
URL: http://tchoucindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0