gadget :D 22 december 2008

hahha jag är ju en äkta gadgetfreak :p och igår så satt jag och tittade efter mp4 spelare :p vet inte eftersom jag diggar att lyssna på musik och gillar allmän  portabla mediaspelare så märkte jag att ramos ipearl har läpps :D::D:D:D mee want :D:D

 

innan den släpptes skulle den se ut så :P

sooo hooot :D matcha min mobil hahha :p egentligen har man ingen användning utan mp4 eller mp3spelare eftersom man har mobilen :P men endå :P  och denna mp4 är har bara 2.8 tums skärm dvs 0.2 större än min mobil :P 

oså har vi en annan minns inte märket som ser typ ut samma som ipearl ?

tillsist men inte minns märkte jag att den nya ipod är ganska sexig :p jag har alltid varit en ipod-hatare pga deras utseende och dyra pris för det man får...men dock när jag läste i ewiiies blogg så såg jag den blev fan kär hahahh .P

 

i lila :D:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Tess

Åhhh så tjusigaa :D

2008-12-23 @ 01:02:28
Postat av: peetah

hahhah eller hur :D:D

2008-12-23 @ 19:30:41
Postat av: Jacki

Dom är hur heta som helst :D har en själv , chockrosa ;)

2008-12-31 @ 00:01:42
URL: http://jacki.blogg.se/
Postat av: peetah

hiihih jackie har hittat hit :p whuuuut har du en :D::D:D: ge mig ge mig ge mig :D:D

2008-12-31 @ 14:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0