GOD JUL :P

yepp ''igår'' vare julafton :D:D:D:D:D:D:D dagen började med att jag inte kunde sova :p så jag smsade lite med sm som inte wsov något alls vid 4 tiden :P hon är fan värre än mig :P jag sov iaf till 4 sen låg jag uppe :p 

eftersom det va den 24 och jag hade inte ngt att göra så jag öppnade min första present :p hahahh jag vet tjuv öppnade :P men jag va så nyfiken så kunde inte låta bli hahah :p öppnade min nalle i rödask :P



yepp sedan fick jag reda på att det va från Annie :P yepp ni ser rätt :p det är en ängel-teddy :p just like me ahhahhh *skämta* men den va fin och gullig ^^ uppskattade den =) TACK ANNIE ^^ so sweeet of u =) jag hade lite små tankar om att deet va du :p för har för mig att du har skickat mig länken innan :P^^ hahah till och med min far gissade på att det va du som skickade :P

sedan låg jag med nallen bredvid och sov hahahh :p sen väl när mobilen ringde så va det dags att gå upp :p åt frukost vid 6 tiden :p yepp tidigast på 4 månader :p och just på julafton vaknade jag 6 :P hahah sjuk jag e :p åt frukost sen pluggade hahahh :p had en uppgift att lämna in den dagen så va tvungen att göra klart den innan släktingarna kom :p r¨pluggade 4 timmar :p inte många som börjar på en uppgift som ska in samma dag på julafton :P sen kom kusinerna och syslingarna :P  

Då blev det ett jädrans massa spelandet :p

nintendo wiiiiii :D yepp jag ägde en sådan i 3 dar :D:D:D:D:D men nu har jag förstått att det inte är så kul hahahah förutom när man slår sönder varandra med wii-moten :P kanke berodde det på spelen :p men wii-sport va as kul :D 

sedan gick man ut och till brevlådan för att se efter om man fick ngn post :p efter som ngn sa att jag borde få post dagen innan :P dock trodde jag att posten var stängd under julen :p men tydligen hade jag fel fick massa mellandagsrea anonser och ett brev!!! :D:D yepp anonymt :P innuti vare ett home-made julkort :P så fick jag gratis 50 procent rabatt ombyggnads reklam på köpet :D


se man pååå:p en wannbe peetah-stalker :p men misslyckad geeek :p hahahh :p dock så har hon avslöjat sig själv innan jag fick kortet :P oskillad hahaah :p men det var hur söt som helst :D:D årets kort som är handmade :p ajuste som oingi sa innan :p du är den första som har gett mig en handmade geeek julkort ^^ va stolt hahha ^^ oh yäääs eftersom jag kan lite japanska och vet vad det står där så kan jag översätta =) ..''merry christmas petäär du är sööööötast !''

hahahhah :p ongi jag blir ju blyg *fnitt fnitt* 

tack ONGIII för din fina kort =) uppskatades :D min syrra bara ''love lättärrrrr:P''

btw beckys som kallade VIP kort :D:D är becky avundsjuk? :D:D:D:D


det blev mat senare när alla blev så trötta och slöa :P MAAAAAAT MAMMAS MAAAT :D:D:D

hann aldrig ta en bild på julbordet :Pså blev en snabbild på min tallrik :p massa kött hahha :P dock så är jag så olycklig pga mitt sår i tungan :P kan knapp äta :P jag åt nog längst av alla :p va tvungen att äta så slööö för att jag inte skulle tjuta :P + jag va skithungrig med :P efter som vi ''ungar'' inte fick plats i köket så fick vi sitta i vardagsrummet :p och tillsammans med mat blev det inte kalle anka inte utan I love U SUMMER :p en show by i love u boys :p hillarous :p

ohhh fick en rätt hyffsat fotobild på min syssling Ludvig :D 

söt han är va ?:D just like me hahahh

senare mot kvällen blev det present öppning :P jag skulle egentligen inte köpa julklappar iår förutom en :p och det va till vicky :p efter som jag är skylldig henne en födelsedagspresent :p så va ute och köpte en dagen innan :p men det jag skulle köpa va slut =( så fick köpa en random sak bara :p men eftersom jag va i stan så kunde jag inte kontrollera mig :p så köpte lite presenter till andra familjer medlemmar m.m :P tur att lil broshan va med mig :p tvingade honom betala hälften ahahhah, snäll jag e va :P 

denna fick jag av vicky :P home-made halsduk:P den va iaf fett långt :p hahahh :p tjock var den med :p kunde knappt andas i den :p jag trodde att den va köpt först :P ^^ whaa den andre home-made halsduken iår (första av annie andra av bicky) ;D:D:D:D TACK VICKYYYY för det stressen du la ner på den :P uppskattade den med :D LOVE mina halsdukar ^^ denna är bra den kan man till och med vara flera med hahaahh :p fick med ett homemade kort med :D:D:D sweet hahah bara för det så måste jag posta upp en bild på dej och mig, tog viserligen inte så många bilder eftersom me dont like att ta bilder :p hahahha jag är så ful :p vad ska man göra när man är född så :P


mjoo btw min halsduk försvann senare när alla drog hem =( letade mer än 40 min och hittade den inte blev skit lessen =( men när jag vaknade låg den vid min säng :P tomten hade varit här :D:D:D:D::D:D:D:

ajuste ja jag fick ett mms med :D::D:D::D:D borde jag tacka becky för att jag fick mmset ? hahah för hon övergav mig :P tack becky hahhah :p ett mms med julhälsning också ''handmade'' :P inte vilken julhälsning som helst för its special :D för its STEPHY TANG :D:D::D:D: jag visste väl att STEPHY tog över SUNGMIN i din värld :D

^^ tack ongi ::D:D nu har jag den som wallpaper på min mobil :P känn dig hedrad :P tiihii :P nu har jag ett till nummer att bomba hahahah :p ah jag har inte gjort något speciellt men endå fått så mkt handmade saker :p erkänn det är det söta hos mig som lockar hahahhah :P

måste ju berätta beckys case med hahah :p jag skulle få en julklapp av ah Bee, men jag fick inte hahaa :p hon åt upp dem själv :p me skulle få home-made knäck godis :D:D:D men tillsist åt hon upp allt själv :P nemen Beckys sam ji mah ^^ wo ming bai lah ^^ ajuste inte vilka vanlig knäck som helst utan special :D för its one new variant av knäck:D i flyttande format hahahahahahhah.... haha:P så alla som vill ha recept av den magiska flytande knäcken fråga becky :D ^^ TACK BECKY^^ 

jag börjar undra om det börjar bli en trend på home made things :D ^^ me enjoy that =)

har inte hälsat alla som läser min blogg ^^ GOD JUL

 

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Waaaw Sm du fick ju värsta fina grejornaa :DD

2008-12-27 @ 12:36:36
Postat av: Phuong

Haha jag enjoy dina inlägg...så roliga :P Ouff bakgrundsbild? :O Whoaaa...

2008-12-27 @ 16:49:40
Postat av: Annie

Hur vet du att det var jag? skrev inget namn =P

2008-12-27 @ 20:04:06
Postat av: Anonym

tess: ja dem va fina hahhah :P ^^



ongi: roliga ? hahahh kul att ngn enjoya iaf tänkte typ ändra stil hahah :p känns så töntig och konstig när jag själv läste igenom senare :P



annie: vissa saker behöver man inte skria ut för att veta :P

2008-12-28 @ 13:40:57
Postat av: peetah

btw annie så avslöjade du dig själv nyss "skrev inget namn"=p

2008-12-28 @ 23:03:20
Postat av: aaaaaaaaaa

ska du inta tacka din brosa? -.-

juste köpte inget till dig :D

2008-12-31 @ 21:47:25
Postat av: peetah

bitch :P

2009-01-04 @ 14:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0