gott nytt år hahahahh :p

-___________________-!!! jag känner mig så död just nu =/  igår hände det typiska hahha, :p efer kvällsmaten som varade runt 19-20 så gick jag upp till övervåningen där datorn var, skulle titta efter lite information om något:p så satte på musiken, sedan låg jag i soffsängen och slappnade av lite, eftersom jag inte mådde så bra, kände att magen strular och bakhuvudet mårilla :p sedan slocknade jag av där direkt typ :p sen efter ett par timmar 2 kanske så vaknade jag ivrigt och släckte av datorn (drog bara ut elsladden :P) gick ner till min säng och sov hahah :p sedan blev jag (väckt )? av becky ? jag minns fan inte :P drömmde jag eller var det verklig ?:p minns inte så mkt av det men tror att hon sa något sen la hon på :p sen somnade jag igen :p idag vaknade man vid 5 tiden en snabbis gick på toa och drack jucie sedan sov man enda till klockan 13 00 -.-!!! alltså sammanfattning från 19 30 igår till 13 00 idag :P omg :P  det kula är att jag drömmde ett par drömmar som känndes sant men endå inte hahahh :p känns som om verkligheten var en dröm :p känner mig allmänt förvirrad hahah :P och jag vet inte efter att becky ringde eller ngt så märkte jag att batteriet var full, men när jag vaknade hade den slocknat totalt =/

 

 

idag känner jag inte ett dugg bättre *suck*

oh btw igår så träffade man på Tim i stan :D han är tillbaka i mjölby för besök under nyår, sedan efter det ska han tillbaka till japan och läsa klart sina sista 3 månader i det underbara staden tokyo :D fan vad jag är avundsjuk jag vill med =( dock så har ju allt höjt till 60 procent fick man veta satans dyr, så man måste ha 150 000 innan man kan färdas dit och uppleva japan =/ undra om thanh tänker fortfarande åka dit när det kostar så dyrt ? undra om jag ska haka på ? jag blev grym sugen, dock är det inte så kul att ha 150 000 i skuld när man väl är hemma sedan ytterligare när man pluggar ....... nemen det va trevlig att råka träffa tim hahah ser att han överlever, han har blivit en japan hahha :p  


Kommentarer
Postat av: Phuong

Hahaha kula igen xD Du är rolig petäär ;)

2008-12-31 @ 15:12:54
Postat av: Tess

iiiih sånna drömmar har jag med drömt :O de är fett läskiga o_o



2009-01-01 @ 04:01:13
Postat av: peetah

hahhah pongi :p förlåt min svenska da :p kines trots allt :p



hhaah sm jag vet inte om det kallas för dröm hahha :p jag var nog allmänt trött som fan men endå var jag ellan vakenhet och sömn :P

2009-01-04 @ 14:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0