idag

idag var jag i norrköping i mediamarkt och skulle se efter laptop =) dock så hittade jag en sony 13.3 :D:D skit sexi just like me hahaha :p inga rutor :p dock kostade den 10000 -.-!! me fattig me no cash :p
senare på hemvägen så fick man underhåll av ongi :D:D:D: hon uppdaterade sin blog för min skull :D:D:D ^^
me överlycklig hahaha :p

snart nyårm vad ska man göra ?:p hmm david, huyen och james skulle ha någon fest, orka jag dra mitt ass dit ?:P fester är inte min sak jue, är heller inte så gott humör för det =( mina humör svängningar =( inget fel på er alltså jag älskar er såååååå =) funderar på att vara hemma och fira med familjen, käka göddig middag sedan umgås med familjen heheh det va ganska länge sedan man hade en sådan kväll =) vet inte hur det blir så vi få se, just nu känner jag bara inget av att dra ut, är kyll skräck :p

haha under dena vecka har man blivit kallad för ''du är ingen kines'' ena gången av becky för hon sa något på kinesiska och jag fattade inte vad hon sa hahah :p denna gången var det av en pizzabagare hahah :p jag och brosan var i pizzerian i mjölby och skulle hämta vår kebabpizza och hawaiiiiiiiiiii :P så vi kom in dit lite tidigare än väntat, och han vid kassan snackade med oss hahah :p vi var dem enda kunderna där för tillfället :p han frågade oss vilken språk vi talade och vi svarade chineeeeese =) och att vi endast kan prata ionte skriva XD då sa han

han: kinesiska är väll itne svår, vad heter du ? kan du skriva det ?:P
jag: jag heter Peter, NEJ *fnitt fnitt* jag kan inte skriva mitt namn,
han; (sa åt min brosa) han bluffar mig va ?
jag: ehmm ne men jag kan skriva mitt efternamn på tecken.
(gick till honom tog hans penna och skrev tecknet på beställningssedeln :P)
han: det där va ju inte så svår, det kan jag med :P
(han ritade medans han sa)
han: först ritade du en ruta något sånt, sen fyllde du i , sen krullade ett par streck, och tillsist jaa, jaa, JAA blomman =)
hahahahahh :P

och innan vi gick ut från butiken
han till min brosa: han bluffar mig va ?:p ingen kines heter Peter !!! :P
brosan: mjoo han heter peter, han är speciell hahahah <3


Kommentarer
Postat av: Tess

Hihi ja, sm är verkligen speciell :DD

2008-12-30 @ 20:44:34
Postat av: becky

haha, du skämmer ut mej pee..:-p

2008-12-30 @ 21:23:03
Postat av: Anonym

sm: hahha jag vet jag e speciell ''trög'' :p



B: vaddå hur skämmer jag ut dej :p

2008-12-31 @ 14:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0