18 december 2008

wieeee då var en vostro 1310 beställlt :D:::D:D:D::DD:D::D:D:D
yoohooooohohohoohohohoho

beställde den igår, för det va sista dagen för rabatten men idag märkte jag att det va 125kr billigare för man fick frifrakt ist =/ men endå 125kr inte så petig eftersom jag får min dator tidigare för jag beställde den igår :p dock står det senast leverans den 6 januari hmm hoppas jag får den tidigare :p brukar vara så om det inte ska byggas så mkt på datorn, jag la ju till bara en truelifeskärm så :D me glad endå :D:D åt andra sidan är man fattig =( så jag tänker INTE köpa julklappar iår hahahh :p me fattig :p så förvänta er inget :P

idag skickade jag ett julkort :p säkert försenat, för sista dagen man skulle skicka va i förrgår :p det va till kim lien i filand :D titta vad sweet jag ritade hahah jag börja tro att jag e gay :P

kimlien jag och mengxia var barndomskompisar men har tappat kontakt alla hahaha :p kimmie flyttade ju så har inte träffas henne på mer än 10 år ?:p det är ibland tur att det finns internet som  man kan keep in touch lite iaf =)

hahah jag tror att någon försöker lura oss :p för syrran har fått ett samtal som har varats i 3 tillfällen av en som ringer från kina, pratar mandarin med henne. Hon säger att hon har lottat ut oss från en tävling via phoneix cne kanal (kines tvkanal) och vi har vunnit 3dje plats :p de var en stor företag som ville utvecklas in till eruropa så därför gjorde de en utlottning för kineser i världen som har phoneix cne kanalen :P hahaha syrrans mandarin är inte bra och min suger dessvärre :p hon bara ''du får snacka med min lil bror han håller på att lära sig mandarin,'' jag bara wtf *springer och låser in mig på toaletten* hgahahahahh :p jag har bara gått i 2 månader -.-!! men tydligen har vi vunnit en summa pengar hahhah :P 1 000 000kr ? hahahh nemen det låter skumt :p säkert någon som bluffar folk, man vet ju hur det är i asien :p hittar heller inget information om det företaget som de snackade om, hemsidan som de gav oss funkar inte. Och en sån stor företag borde kunna snacka engelska eller canto ?:p men det kunde hon inte hahahahh :p dem skulle ringa igen för vi va osäkra att ge ut våran personnummer, vi kunde trots allt inte bra mandarin m.m :p farsan få banka ut dem :p

gårdagens goda meningar ?

*becky har blivit lurad av en snygg telefonsäljare -fast bunden i 12 månader * hahahahh XD pga hon va sur, och jag dissade att trösta henne

*sm: inte jag heller.. konstigt nog tänker jag på kameler* hahhahah jag kunde inte somna 3 på kvällen så smsade henne för jag vet att hon va vaken, hon är sömnstörd som mig hahah :p  varför just kameler av alla gulliga djur :p

hmm det va en så sorlig händelse igår, Jag satt och väntad epå bussen bredvid mig satt en gammal kvinna med rullator + en Ikea hylla(?) på rullatorn (såg tungt ut) så tänkte jag hur fan ska hon bära in skitet i bussen ? så jag täntke att jag kunde offra mig när bussen kom. Men helt plötsligt vare baara 3 min kvar och hon ställde sig först ikön för instigning fast bussen inte hade kommit. Så jag satt stilla och väntade, orkade inte ställa mig än. Så precis när bussen kom och jag tänkte hjälpa henne fick jag ett sms:P av sm :P så tog upp min mobil och läste, under tiden försökte ''den gamla damen att stiga på med en hylla på rullatorn, dock gick det inte. Jag såg det och svarade sm snabbt och la ner min mobil för att begå till bussen och hjälpa kvinna. Väl när jag kom fram lyckades hon kliva på bussen efter ett antal misslyckade gånger. Så jag slapp hjälpa XD men till min frustation så stog det flera runt om henne ( hon va först i kön). MEN INGEN HJÄLPTE HENNE!!!!!! det stog jue fan en ganska biffig ungdom precis bredvid! omg och massa andra ungdomar över 20m herregud! vad är det för samhälle vi lever i egentligen ? Hon är en dam som knappt kan bära upp skitet, och alla andra bara står runt om och kollar på.....=/ sorlig, när jag blir en pensionär vill jag fan inte leva i denna tragiska värld :P undra äns om någon kommer hjälpa mig när jag är så gammal så jag knapps äns kan gå......


 



Kommentarer
Postat av: Phuong

Hahaha becky är så mobbad alltså, satt o garva när hon berättade det xD Det är folk som ringer oss o snackar mando också :P "Dui bu qi" o skit jag bara lägger på xD Hahaha.

2008-12-18 @ 15:41:51
Postat av: peetah

hahahah :P någon vill lura er med :P ofta liksom att ett stor företag vill gå in på eruopa och ger bort pengar :p borde dem inte ge ut deras produkter så dem kan göra reklam ? hahhah :P låter fake :p

2008-12-18 @ 15:51:25
Postat av: Tess

hahaha kanske för jag precis hade läst om kameler (A) och tur att jag har dig som håller mig sällskap under nätterna..! :D



SM, jag ska hjälpa dig när du blir gammal och inte kan gå (H)

2008-12-18 @ 16:56:11
Postat av: peetah

sm awww >3 som om jag kommer dit o inte kan gå XD



pongi en sak till varför kan ett så stor företag inte engelska XD yepp becki mobbad :P

2008-12-18 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0