......

Yeppyepp åter här igen =)
har väll egentligen inget att uppdatera.

förra förr förra veckan kom becky hem till mig på besök hahah :p helt oförväntade ringde hon och berättade att hon skulle hem till mig. Haha hade bara 20 min på mig att dammsuga och duscha och städa. Hon var för första gången hemma hos mig, och kom hit med vägledning en karta XD hahahahh :p hon ville leka smart :p jag behövde inte hämta henne från station :P hahhah ajja hon åt upp alla mina skumtomtar :p nästan XD jag vet att hon gillade dem ahhahahh :P nemen det va väll trevlig :p hon stannade på middag, visst är det läskig att sitta med min familj becky :D ahhaha 

och i skolan skolkade jag ganska mkt eller rättare sagt ''plugga hemma''  softare p är endå mobbad i skolan så lika bra att plugga hemma :p

i helg va annie på besök XD hahhah vi tog våran gamla vana spelade Tekken 3 hahahah jag loosade som vanlig stort med 24-3 eller dylikt XD fan sjukt alltså jag anser mig själv vara ganska bra på fighting-spel men hon är sjuk fuskigXD fattar itne varför jag bara looosar XD så har vi varit i linköping och lekt lite, skräpmat hela helgen tack vare tjockisen XD tittade på bio med annie, becky och makke . Filmen hette Juno. Helt super film :D ahhahah :p eller inte :P men utan den fick jag ingen längtan till filmen jumper som va en trailer i biografen :D vill se :D:D nemen dey va trevlig att gå på bio med dem =) träffade kent och david där med =) efteråt blev det åter skräpmat. Därefter biljard som inte blev så lyckat hahahah :p jag och makke loosade med va blev det ?:P 3-1 :p menmen det va en trevlig dag =) på hem tåget blev annie o makke fett trött och såg ut som en zoobie :P

akuste ja har äntligen fått min n95 :D:D från blocket :D hhahha körde med payson för första gången gick ju skit bra :D helt ny ungefär med 2 års garanti :D och nu med 8 gb minneskort :D:D wieeeee :D:D med rosa skal :D waoooow höjdaare :D:D

men har dock inte vågat använda den än :P tänk om jag tar sönder min pryl XD måste skaffa displayskydd!!!!

image240
fan så sexig denna mobil ser ut :D:D meee want :D gillar formen kantig ogilar rund :P såå hot hot

image241
vad sägs om en ny desin på sängen :D så coolt :D

image242
en najs mobil med olika design på yttre display. kan byta form/mönster finn ca 90 mönster inlagd :D coolt :D

image243
ny tunnis från Lg med metalkänsla :D och touch not bad :D
image244
och om man har tråkig vid datorn kan man köpa denna till usbn i datorn XD egen strippare :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0