gadget freaks :P

äntligen kan jag ta en bild på min underbara n95 :D:D som jag inte har använt sen jag fick den ahhahah :p vågar knapp röra den känns som om den kommer gå sönder :P

image246
image247
ROSA :D o nej jag är inte gay XD den va faktsikt mindre än jag trodde även lite större än min nuvarande XD

bilderna är tagen av en ny inskaffad present från pappa till mormor XD en dvcam
image248
typ en sådan fast i svart XD ganska bra har jag märkt, så lite jag har testat, bilderna blir ju klara XD

image249
far min köpte även en sådan till sig själv från ett annat ställe ...canon ssx100 den va grym den :P stog fan 3 meter bort och zommade in på ett fejs såg fan till och med finnen i förstorng XD
Där med blev farsan pank och jag pank XD ajja vi är trots allt lika gadget galen XD

image250
ajuste jag börjar bli lite cp i fredags så gick jag runt stan och tillslut köpe jag denna ahhahahh :p
jag vet jag är sjuk -.-!!

image251
hahahh surfade runt och hittade denna bild CHEESEBURGER i burk :D

image252
image253
gosh denna ser liten ut :D me want :D fast säkert skitonödig går ju fan knappt att skriva med :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0