Happy Valentine you all !



Tiden har vart seg, but here I am....haha men jag kanske inte är så välkommande här egentligen :P
Peter kanske hatar mej ? En ynkling som hackkar sig in på hans blogg konto, what a bastard !
Njaa...va ska man göra hehe...alltid kul o trassla till det för andra =)

Som sagt är det ju Valentine idag, hoppas alla har turen och kan fira med sina nära och kära, jag har ju inte kunnat de precis, men min kära har skickat mej en massa gottans och småttans som jag har blivit väldans glad av ...hehe...man kännner verkligen hur kärleken strömmar in =) trots att det ändå är typ en "vanlig" vardag.
Ska börja städa lite smått i rummet mitt, vart hos tandläkarn i onsdag, no holes som vanligt, ...haha såå stolt jag är över mig själv.
Stundenten börja närma sig, knappt 4 månader kvar typ, allt känns sååå snabbt nu....har sportlov för tillfället, har typ inte åstadkommit alls mkt, skulle hitta på en massa men tydligen blie det inte av, hesmkt besviken.
Ist, klickar jag hem massa skit....men idag blev jag särskilt glad eftersom jag fick mina trosor från SPANIEN idag...dem såg skit najss ut på bild på nätet, testade dem idag och dem satt så JÄVLIGT PERFEKT och snyggt, fudnerar på att köpa fler i olika färger, ...skiiit skönt matrial för ett ynka pris asså, klart bra kvalite....och priset lågt ! mkt prisvärda. köpte ett par STARKT gröna ^^

Hmm...ska nog dra mejj nog nu...har ej lust att sitta ve datorn mer, åstad kommer endå inte så mkt, väntar på att hun ska sms mej, är sjukt desperat efter hun.........vill myspysa ^^

Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag ! <3


En liten valentine video....hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0