19 januari 2008

hahhah lol jag märkte nyss att det va 2008 XD tänkte skriva 2007 ahhhaah så glömsk man är =)
inget speciellt händelse idag bara vardagsliv, inte gjort ett skit så ahhh :p försökt att plugga lite men fastnat totalt =)
och inte har man tränat =/ stackars mig ......har bara varit vid datorn och uppdaterat sidorna på tradera och blocket var 10e sekund hahahah blivit beroende XD

haha jag råka göra ett köp nu köp på tradera på en ny n95 XD eftersom min förra säljare verkade vara oseriöst svara aldrig, men jag ångra mig XD den va visst operatörlås :p undra om man kan leka oskyldig :P och få negativ omdöme hahahh :p elle kanske inte så farlig endå :p få se om denna säljare är mer seriöst :P

ajjuste ja till min main point : smulpaj=tjockt=skräpmat=tjockis :P


image237
en sug på den och du är död XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0