20 januariii !

Hej hopp stroganoff , hehe ....
Solen stod uppe idag, iaf ett litet tag imorse....vädret såg så sköönt ut som att man ville ut, men jag hade inte orkenvart så trött imorse =) el. bara allmänt LAT! -_-!
Yes. Har räknat mass shiet idag, skulder och lite annat haha...men nu verka d sej som allt löst sig och jag är skuldfri igen ! Wiihooo...
Har suttit och surfat på tradera idag hela monnen, man blir fean fast där inne höhöhöö...måste på avväjning för det ^^
Men men har budat på ett bar svart lack pumps typ, har redan nårra par men ingen typ precis i mellan höjd typ så fick vell passa på nu när d var så billigt, hoppas ingen budar över mejj  =) hahaha...
Hittade ett par stövletter igår, men hitta inte dem IDAG!!! Cpp...ville så gärna ha dem =/ skulle sparat sidan huhuhu....tänkte buda på ett par falska converse oxå :P billiga och prisvärda :P hehe...fean jag är skofreak !!!
Ufff känns som man vill ha allt just nu när våren börja trippa in =)
Det som jag MÅSTE köpa just nu är typ ett par vita skor till studenten, har inte hittade dem som jag vill har ännu, är fortf. på spaning!!!
OCh det jag VILL ha nu är : jeans,vårjacka,sneakers typ d jag kommer på just nu och som är viktigst just nu hahah :P
Men men min födelsedag är ju snart, om 16 dagar, hoppas man få mkt pengar så att man kan spendera lite, el ev spara till sommar resan  =)
Ufff ska bli sooo sköönt och få resa bort nu te sommarn och bara njuta livet!
Många bloggar jag ha sett har bloggat mkt om nagellack på sistone, typ vilken färg e inne just nu? Hu många nagellack har du ? Vilket nagellack är bäst? märke ? ahhhh typ allt möjligt....hmmm fudnera på sätta in en bild på ALLA mina nagellack jag har....har lah ett fååtal ?:P hahah....ska seee...
Ojj tbakss....shiet d va endå en del ca 40 st hihi....men d ser endå inte så mkt ut  ^^
Här kommer bilden ! :P

image238

Ufff va ska man göra resten av dagen då? Hade tänkt plugga men har inte orkan just nu!!!....aya blogga mera senare kanske byebye !!!

// Hacker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0