21 januarii.....

wieewieee fan började skolan 10 idag känns som om jag vaknade 6 -.-!!! kunde inte somna igår rullade i 4 timm =/ fifan yeah yeah hade endå bara en lektion. Dock i skolan blev det katastrof jag ''missade'' en lektion i fredags (det enda jag hade) och vi gick igenom sista kapitlet före duggan =/ omg fattade nada vad dem höll på med på lektionen =/ och duggan är imonr shieeeeeet.. vaddå linjer i ett plan =/ cp tur att syrran finns ^^ ska fråga henne =)
Gick 3/4 utav lektonen :P orkad einte mer sen hade endå inga bläck/stift på pennorna, va helt slut endå hahah så stack hem....fifan på hem vägen började det stoooooor snöa XD omg helt blöt :P
Märkte nyligen att csn bidraget kom in :D wieee pengar igen :D det va 500 spänn extra pga ny terminstart :D menmen köpte ju en n95 och blir åter fattig -.-!! life is hard.. ska nog inte göra så mkt mera idag eller det ska jag !.... först måste man sitta vid datorn o surfa lite :p sen städa och tillsist läsa matematikboken och tillsist plugga =/ undra om jag hinner sova midda :P e fen fett trött :p ögona kan knappt öppna sig XD

hmm en sak märkte man idag Hackern måste nog vara en hona XD annars är han/hon en transa :P en kille kan iaf inte ha så mkt nagellack XD  eller whoo knows :P transa hackern =) (inget illa menat)

image239
sååå söt =) vad syftar jag på ? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0