Allmänt rastlös och är sockerberoende

Idag har dagen vart så tröttsam och inte alls rolig på något sätt alls.
Hade sovmorgon till 10 men jag som pendlar måste ändå upp vid 8 för att jag ska hinna med 9 bussen. Yes, började dagen med att HUN väckte mig, så söööt asså...alltid lika mysigt att få höra sin käraste mitt i ljusa morron när man är lite sådär småtrött, gulligt ^^
Det var hun första skoldag idag, iaf nu efter jullovet och allt så hun var en aning nervös/spänd eller vad vet jag inför hans nya mattekurs =P
Yes, jag slutade rätt sent idag faktis, runt halv fyra. Trots att jag vaknade vid 8 så känner jag mig dötrött idag hihi, höll nästan på att somna på lektionerna idag eller det var nog inte BARA jag, de flesta var nog rätt trötta efter allt röjj på Harrys hahha man fick höra en hel del kul hihi
Ahh det var det ja.
Nu webbar jag med hun, så söt gulliplutten är. Men hun verka inte på väldans humör idag, säger att han är trött men det är nog inte enda orsaken om jag känner han väl =P
Ska nog lägga mig tidigt idag, ska upp tidigt imorrn bitti =)
Har börjat läsa en bok jag lånade nere på bibloteket, den heter Ibland måste man bara av författaren David Levithan tro jag det stavades  =) haha....ahh men har inte läst så mycket, men tydligen handlar det om GAY, killar som gillar killar helt enkelt ^^ den känns lite trasslig i början men man kommer nog in i det så småningom hoppas jag, annars har jag en annan i reserv  ^^ smart va ?  =P
Cops tog slut precis, mormor och jag bruka alltid kolla på de tillsammans. Men snart börja Outsider på kanal 5, tro det handlade om sjuklig fetma denne avsnitt ^^ ahhaahah...älskar och kolla på sånnda där dokumentär och sånt shiet  =) jag har stort intresse för sånt faktis ^^
Aya den börja alldeles snart men vi höres ^^ Byebye
// Hacker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0