arton-feb-tvååååtuuuseeeeenååååttttaaa XD

WIEEE finally my turn :D ahhahah :p

fifan jag kände bara att det va tragiskt med min blogg XD det första man ser när man beösker min egen blogg bara massa skit hahahahh :P bara deppiga saker att berätta XD damn it hackern kan inte hålla sig i bra form i min blogg jue XD bastard hahahhah :p

ajja ifs har jag inte så mkt att berätta jag heller :P som sagt min skola har börjat -.-!! jaja och matte linjära algebra elle hur fan det stavas går an, redan nästa vecka ska vi haen dugga =/ typ litet test. Vi ska sammalagt ha 3 st dugga på denna kurs och om man klarar alla 3 behöver man inte göra tentan :D dock komme rjag inte att klara mig men endå ^^ idag är det fredag och jag tog ''ledig från skola''n skippade :P hade bara en lektion så whatevar, pluggar hemma flitig ist :P hahah vaknade 8 skulle börja plugga tills 12 men nu har jag enbart sutit vid datorn ahahah  thats bad man ska iaf baka en äppelsmulpaj sen :D vart sjukt sugen på det med vaniljsaaas :-D sen därefter plugga och träna :D

fifan det ser ut som om hackern har samma problem som mig XD min n95 har inte kommit än =/ grabben skickade via postförskott förra onsda och jag borde ha fått den i min hand denna veckas början XD men dock inte huhuuhuh djupt besviken dessutom får jag inte kontakt med snubben damn it.... få väll se hur det blir annars är det bara att köpa av någon annan :P han sålde endå inte den för så billig .....=) JAG VILL H AMIN N95 den e så het :P

ajja nu ska jag forts att rensa mina favoriter på min webbrowser XD har visst sparat över flera hundra hahahh :p

cahoii


image236
dont be sad piggy ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0