dagensöversikt

Jebbla cp hacker äter bara godis, choklad o allt fett.... jag slår vad om att denna person är en äkta gris som livsnära sig från snacks och godis..... omg hur ska du klara av :P ifs du är ju en sån kallad hacker då sitter väll man 24/7 framför datorn o degar som jag :P men jag e inte en hacker baraa en nörd :P du är säkert fet :P

so so so jag äter iaf god frukost :p lite udda men endå, två toast med ketchup och skinkaplus smält ost :D hahah och ett stooort glas juice :D sen har man bara degat framför datorn -.-!!!! damn it skola imorn hhuuuhuh vad ska man ta sig tilll, ny kurs matte algebra, ingen som jag är nära ska välja det huuhuhu de flesta tar kemi B omg :p orka :p vet inte äns vart jag ska va =/ börjar 10 :D så inte så illa....

ne nu ska jag nog fixa min lilla underbara ds :Dsom sagt bara en dag kvar att softa så man får utnyttja det :P

skriver maybe senare choi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0