elftejanuaritjugohundraåtta

Idag har dagen vart allmänt tråkig iaf första halvan på förmiddagen, började dagen med att stig upp vid 6 tiden eller rättaresagt jag degade till nästan tjugo i sju, så hade cirka tio minuter på mig att fixa mig och sticka ner till bussen min. Men jag hinner alltid med den för det mesta, har inte missat den en enda gång detta året faktis ^^ stolt*
Började med religion vid 8 tiden sen var vi nere på Ugglan och tog oss en morgon fika, lite varm choklad och en kaka blev det för min del.
Andra lektionen var ansvarsfull alkoholhantering, där vi antecknade en hel del. Lektionen slutade vid 11 därefter drog jag ner till Åkanten med S. och pysslade lite på kontoret.
Sen lämnade jag S. och tog bussen tjugo över elva hemåt, var hemma ca tolv.
Satte mig vid datorn och degade någon timma och sedan drog jag ner till biblioteket och lånade lite böcker och en film.
Vid två åkte jag och en annan S. till Värnamo och gick på stan en sväng, hon skulle byta lite kläder på H&M, sen drog vi oss till Donkan, det var skit segt där asså, jag beställde en Chicken Burger och den nya El Nachos, Nachos med Dipp och en Kaffe Cool, fatta hur lång tid det tog att göra en kaffe ? jebbla tant jävel, lite snabbare måste man väl vara i en sån restaurang kedja, hon visste inte ens hur maskinen funkade och kassan kunde hon nästan inte ett smack fick fråga personalen hela jebbla tiden, stog säkert där i 15 för och bara göra en KAFFE COOL!!!! Offf...blev nästan Cp ju =S och så skulle våra chicken burger och el nachos dröja och de skulle komma ut med dem. Så vi satte oss vid bords och väntade och väntade och väntade men ingen jävel kom med våran MAT, så S. drig fram till kassan och frågade om våran mat var klar, och självklart frågade kassan vad hon hade beställt och SJÄLVKLART säger hon ju fel, hon sa en EL MACO och en chicken burger hahha...
Så efter någon minut när hon är tillbaka till bords så kommer hon tjejen i kassan med en EL MACO!!! hahha fatta vad jag och S. blev häpna hahha...men vi tog nårra bett på den o smakade, var inte särskilt god, el nachos slog den LÄTT, samt att den var mycket billigare, yes vi fick en gratis burgare idag. HAHA
Efter maten så ville vi ha lite efterrätt och körde på drive in på Burger king och köpte BKool, köp 1 och få 1 till på köpet, testade på båda smakerna , dem var ljuvligt GODA shiiiet blev ass mätt, orkade inte ens äta upp min hahaha
Sedan åkte vi till Kärnan och gick en sväng, hittade ett par gråa jeans som var på rea, sikket kap, skit sköna byxor för ett billigt pris, S. hittade ett par svart snygga jeans faktis =) så båda lyckades hitta ett riktigt kap faktis.
Vi började tröttna och begav oss hem till S. och vi körde Sing Star, skiiiit kul faktis....jag förlorade hela tiden, har ju inte världens bästa sång röst precis men S. hade ju övat lite inna hahha, va ju första gången för mig. Blev lite hes efter alllt så vi stängde av och hann kolla 10 min på Cops inna det tog slut.
Sen började Simpsons, därefter kollade vi lite på Let´s Dance på tv3 hahah
Därefter började jag bli en aning sömning och begav mej hemmåt, sitter här just nu o latar mig är rätt trött faktis, ska stänga av datorn snart och fixa iordning mig för säng. Ska hem till pappsen imorn, ska käka middag hos han ;)
Byebye vi höres !
Nattii allesammans !
// Hacker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0