femtondejanuaritjugohundraåtta

Tisdag, rätt OK dag. Vart lite stressad i förmiddags av non konstig anledning, pulsen bara höjdes helt plötsligt när jag kollade på klockan, känslan var väldigt konstig och blev en aning rädd. Kanske var det bara för att jag hade ätit lite på frukosten, tog bara en kopp kaffe och ett knäckebröd med lite smör och EN ost skiva. Usch har har börjat äta mindre och mindre den senaste tiden. Känner att jag inte har non aptit längre typ, vid lunch åt jag lite gurka och non broccoli och potatisröra, var lite som pytt åt inte alls mkt, orkade nästan inte ens dricka upp ett glas vatten =S cp.
Innan jag kom hem hade jag ätit massa kola, var så sockerberoende och en aning hungrig och trött, när jag kom hem satte jag mig vid datorn, vek tvätt sen gick till köket och fixade mej en sparris sallad och en tekaka med smält ost =S konstig kombination men whatever =)
Nu är Ugly Bettypå tv iaf, har missat massa episoder och allt, känns lite tråkigt att kolla då man inte sett från början.
Vid 21.00 på kanal 5 har ju Carolina Gynnings program premiär idag, ska bänka mej framför tv.n med Twix, börja bli godissugen IGEN. USch dålig vana.
Samt att jag har träningvärk i hela jävla kroppen, känns för jävligt. Kan knappast röra mig ju, blää.
Vill ha massage av hunnie bunnie, men men kan ju inte få allt precis. Aya orka inte blogga mera idag, är inte på väldans humör. Trött är jag också.

Ciaoo ciaoooo

// Hackker  =/

Dagens bild !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0