fredagendenartondejanuaritvåtusenåtta =)

Freda idag, vakna vid 6, tog bussen vid 7,började skolan 8, slutade 11.
Yes, sköööna fredag. Inget speciellt jobbiga lektioner. Religion sen AA, då vi fick nya läroböcker =)
Åkte hem med 11.20 bussen, snakkade massa bull med Markus på vägen hem. Han förstod mej verkligen, Tack för lyssnande öron hihi
Kom hem vid 12, sattte mig vid datorn och har typ surfat sen dess =) sååå lamt ^^
Har surfat runt och kollat mina communitys och letat student skor.
Vill har ett par vita pumps med KILKLACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska strax baka smuldeg, ENDAST SMULDEG, har aldrig gillat smulldeg över äpplen ex. najj, gillar bara degen med xtra mkt vaniljsåås, men vi hade ingen sås hemma så d blir GB¨s goa glass istället  ^^
Känner mig så rastlös idag asså, trött för den delen med.
Men skööönt att det är studiedag på måndag, en extra ledig dag hihi.....
Ska plugga järnet i helgen hade jag tänkt, börja med mitt svenska arbete oså, kanske min meny vecka oxå.
Idag är d 10% rabatt på allt man köper på H&M, tänkte dra dit innan men orkade inte vänta på bussen i 1 timma bara för och köpa lite puder  =) men men....så stack hem o softade istället.
Aya orka inte sitta här mera och dega, kanske blogga senare om jag orka =)

/ Hacker ^^

DAGENS BILD  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0