Inkräktar mej in igen^^

Kanske ska börja och bebo mej här ? haha (Bebo ? wtf vad det för ord haha, lät bra) men anyway, nu har jag äntligen lyckats skriva klart min uppsats/recension till min svenska som jag ska lämna in nu i veckan hade jag tänkt, men allt är bara en massa kladd nu så ska renskriva den imorgon hade jag tänkt mig.
Hm..vad ska man göra resten av kvällen då? Hade ju tänkt mej städa idag men det blev aldrig av tyvärr, så få ta det lite raskt imorn eftersom det endå inte är så himlans stökigt så.
Jag började att kolla lite på filmen Corner With Love tro den hette så, det är en taiwanesisk serie, handlade om en stinkande kock och en förmögen flicka, flickan ville lära sig laga en omelett av kocken eftersom det bara var han som kunde göra den mer har jag inte sett, såg bara hälften av episode 1.
Men nu tänkte jag nog hoppa till en annan film istället nog, Love Contract heter den eftersom jag såg kollade på en MV nyss som jag ska lägga upp sen med Mike He & Ariel Lin visste inte att den MV.n var från den filmen haha...jag vet jag är så EFTER hihi och jag har typ lyssnat på den låten a thousand time HAHA.
Men vi få se hoppas den är intressant och fängslande annars hoppar jag tillbaka till den andra filmen igen haha.
BTW mina smördegs bakelser blev super goda, im very impressed av mig själv faktis, gjorde en med ost och en utan, glömde ta en bild men det var inte så mycket och ta faktis, man såg inte så mycket haha men det smakade definitivt godare än vad den såg ut.
Yepp, magen börja rulla sig en aning, kanske dags för middag snart hoppas morsan har lagat nogåt fancy annars får jag nog ta i med egna hårdhandskar haha like always inte för att jag ogillar morsans mat men ibland har man inte alltid aptit för just den maträtten så bruka alltid/oftast laga eget. Godare och suitable for me =)
Undra vad Peter tycker om att jag hackar mig in på hans lilla konto och skriver massa skit om min skit vardag haha men visst det kan vara intreesant ibland men vet inte om många läser detta men endå, jo Jocke vet jag läser men Peter har ju inte uppdaterat sin på länge så jag vet inte om han bruka checka den varje dag som han sa. haha
Jocke, när ska du hem till Sverige igen då? och hur går det med dem japanska "kvinnorna" över där ? =) glöm inte att ge mej en liten souvenir när du kommer tillbaks även om vi inte har träffats men endå känns det som jag har kännt dej i flera år även om vi inte hörs vid så mycket haha.
Mitt liv är ganska tråkigt egentligen, finns inte så mycket att berätta, det är typ bara massa vardags rutiner. När man väl skaffat sej IT så blir det bara data dagarna långa, surfa hit o surfa dit, no life haha.
Minns när vi va små, jag och min bror då vi ej hade skaffat IT, vi var ute jämt och ständigt, lekte tafatt och dunken, bollen i rutan,badminton,basket och bandy med grannbarnen. Livet var en lek då, tiden bara flöt på men nu ? Nu känns det som att tiden inte ens räcker till liksom, är det bara för att vi är lata och skjuter upp på saker och ting ? Det verka så iaf för min del, jag skjuter alltid upp saker i sista minut inte för att jag är lat men det känns bara mera rätt för min del.
Yes, jaja känns som om jag bara skriver massa crap haha....men men bara skriver ut mig lite av vad jag tänker och ser på saker och ting, tycker bara life is so unfair som på them songen på Malcolm, ett geni i familjen den känns lite realistisk för mig, bruka alltid sjunga med i den på morrnarna  =) haha sån tönt jag är ^^ men den serien är rätt coool och väldigt humorisktisk (stavas?) love it!
Hoppas att http://www.blogg.se/ inte lagga sig nu när jag skrivit en hel jebbla lång recension/uppsats om saker och ting som berör mej grrr...
Jajjemän.....jag är så rastlös av mig ibland som just nu haha, visst inte vad jag riktigt skulle skriva efter " jajjemän" haha...sitter här på min datastol och stirra in i en 19 tummares skärm med massa strålning och shiet som förstör min ögon propably (stavas?)  =)
Näää nu ska jag bege mej till kökets avdelning och finnamig mogåt käk innan magen gnäller skiten ur mig, klockan är ju trots allt nitton nu.
Ska lägga upp MV.n nu med Mike He och Ariel Lin den är så tragisk huhuhuhu vill gråta ='(
// Din Hacker ^^

Waiting For You
- Anson Hu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0