Inkräktare^^

Haha Peter är dålig på att update hans blogg så jag får vella hjälpa han en aning. Han är en riktig slööööfokk som bara kan äta kebab och sova dagarna långa, en riktig HEO ^^
Hm...nu kanske ni undra vem JAG är? som bara hacka sej in på Peters blogg och skriver massa skit :P haha men men det kommer ni nog aldrig få veta, om inte han säger det själv, men från mej får ni inget veta, jag är bara en hemlig inkräktare som hjälper han att blogga en aning för att bloggen ska få lite liv i sig haha.

Kan ju berätta lite vad som har hänt sista tiden, gick och la mej ganska sent igår hade en aning svårt att somna men tillslut löste det sig.
Vid 7 tiden imorse ringde nån j*vel och väckte mig i min beauty sleep jag hade tidigare skickat ett sms till personen att ringa mej, eftersom jag försökte ringa själv men trodde att det avr upptaget så jag sket i det o bara skickade ett diskret sms men till min förvåning trodde han att jag skickade det nyss typ ? men jag skickade det för cira 6-7 timmar sen, abou säger jag bara...så kunde inte somna om efter det så läste ut min bok till 8 sen kunde jag äntligen somna om till 10.
Låg fortfarande i sängen och dega kollade på Miami Ink och Fab 5. Och ännu har jag ej käkat frukost trots att klockan är kvart över ett.
Har kollat runt på massa bloggar och kollat in massa fashion styles, riktigt hett med höh midje kjol just nu ju, svart ska det vara oxå med en vit topp och ett par läckra pumps, uppsatt hår i en slarvig knut med dinglade silver öronhängen, hett hett hett ;)
Jag har lite ångest över att jag klippte sönder en sånn kjol och gjorde det till ett linne, F*an jag ångra det verkligen trodde aldrig et skulle bli inne igen ju, tyckte att kjolen var hur ful som helst, fick den av min mamma, det var hennes gamla i hennes tonår :P haha
Hmmm...ja vad mera kan jag berätta...hmmm jooo ikväll sänder dem ju Victoria Secret Showen på TV3 tro det var kl 20.00 det får man ju inte missa. Ska bli HETT HETT HETT, förra året var ju Justin.T där och uppträdde.
Usch börja frysa nu om mina händer och fossingar ska ta o ta på mej mina söta tjock Hello Kitty strumpor ^^
Idag ska jag nog bara plugga, skriva klar min uppsats/recension sen tvätta om jag hinna och dammsuga och plocka lite fint i rummet mitt, eftersom jag få en gäst imorn.
Imorn ska jag förresten ner till banken och sätta in pengar, har precis köpt min student klänning, den e sååå söt och vacker ;) längtar verkligen tills dagen jag få bära den !
Nu förösker jag bara hittar ett par snygga vita skor till dem, vill ha en aning klack, vill ej ha typ ballerina, antingen kilklack aktigt el  inte allt för höga vita pums skulle vara skit hett :P
Snart ska jag nog bege mej till köket, tänkte göra räkknyten/bakelse av färska räkor och smördeg, tänkte bara testa ngt nytt, pillade räkor,hackade örter, salt och peppar en skvätt lime och kanske lite sesam frön , nå ?:P
Synd att Peter inte gillade SeaFood, han missar verkligen något, hur f*an kan man inte gilla räkor, krabba, fisk och sånt, det är ju skit gott, han är en konstig människa haha ^^ But me like :P

Aya det är nog slutbloggat för mej iaf för tillfället, ska få i mej ngt i min lilla mage nu innan jag bli allt för hungrig.
Ciaooooooooo  ciaoooooooooo
// Din Hacker ^^


Dagens bild <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0