Irriterande dag

Asså, vissa människor är lite patetiska av sig. Man vill dem väl men dem käfta emot, vafan är det för fel på människan egentligen. OHH...så irre. på allt asså. Först och främst kunde man inte somna förren rätt så sent igårnatt, kanske vid 2-3 tiden usch.
Ja, och sen så missade man den fucking bussen också, så typiskt asså, men hade bara 2 lektioner så sjukanmälde mig istället.
Ja, och sen vill inte den jävlen betala in till mitt konto efter avslutad auktion, asså fatta DU dåligt eller ?
BUD ÄR BINDANDE JEBBLA MÄHÄÄÄ!!
Jaaa....allt känns förjävligt idag bara rent ut sagt. Bara för det tröst äter jag Gräddkola, usch pms tar kol på en ju, förut var jag inte alls sånn här grinig och lätt irreterad, det har bara kommit med åren nu iaf när man har pms. Fyyy...
Jaa, men lade upp nårra nya objekt igår på tradera, 10 st tro jag dte var. Skönt och slänga ut lite från gaderoben som man inte använder av alls typ. Bättre att dem blir sålda och använda än och bara damma i gaderoben.
Yess....aya denna veckan är katastrof, men ska dra o plugga en liten stund tror jag var bara tvungen och få ut lite i tankarna  =)

Byebye

// Hacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0