Missing you alot.

Älski åkte hem för cirka fyra timmar sedan. Sakna dig allt för mycket. Har vart hos mig nu denne veckan och hållt mig sällskap samt firat vår 1 års dag då vi bakade en smarrig tårta, yummie =)
Sitter just nu och är allmänt uttråkad, ska lägga mig snart hade jag tänkt, har fruktansvärt ont i ryggen av någon anledning. usch.
Dagarna går så snabbt förbi asså, hinner inte ens göra mina saker innan dagen tagit slut. offf....
Miss u, men snart ska jag hem till älski så ska vi mysa och ha det gott.
Jag och älski har förälskat oss i en låt, Shayne Ward - No, you hang up heter låten, ska posta upp MV.n sen. Skit sexig video =) haha man blir nästan sådär lite små kat ju hihi men det ska vi nog hålla tyst om.
Hoppas älski ringer snart, ska borsta tänderna och tvätta av mig sminket sen rask i säng.
Vi testade på den nya burgaren El nachos idag, kostade endast 15 kr, billigt och gott. Hamburgebröd,köttbit,ost,dressing,salsasås,sallad och tomat. Grymt fet burgare för ynka 15 kr haha. ojust ja, glömde nämna att det fanns nachos chips i dem oxå haha....gott, men inte när dem blev mjuka och sega. -_-!
I helgen blir det nog ej så mycket, ska röjja rummet, städa lite,damma, byta lakan och tvätta, sen ska jag käka middag hos far min på lördag. hmm sen vet jag icke. Har tänkt börja läsa någon bok hade jag tänkt, suget bara kom plötsligt för non dag sen faktis, så fåse vad jag hittar i bokhyllan sedan. Alltid kul o läsa lite innan sömn, blir lättare och somna, men inte ikväll nog, nu när jag haft Älski med mej i nårra veckor känns det bara tomt i sängen, fyyy. Den känslan är inte kul och ha kan jag säga.
Jaja, ska inte babbla för mycket nu om massa bullshit haha men kan berätta att min student klänning har kommit som jag beställt, jätte fin är den =) längtar tills man får ha på sig den, och nu är jag på jakt efter ett par vita skor, vill ha ett par i kilklack lite sandalett/pumps aktiga. Men det är ju trots allt cira 5 månader kvar så lite tid har man kvar på sig.
Yes, ryggen börja skrika på mig just nu, ska nog shutta down datorn nu och bege mig till toan och fixa iordning mig för sängdags, ska ju trots allt upp tidigt imorn bitti.
Mer bloggning blir det nog imorn el. så =) Ska posta den sexiga videon nu.
Sköööt om er nu alla ni där ute. Och njut av låten.
Byebye // Hacker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0