OMG

Shiet, man bli anklagad som tjockis nu va, huhuhuh  =P yeye men jag kommer inte att ta åt mig, jag är ju smala spink nästan som nichole ritchie när hon var på topp ^^ hihi
Har degat i sängen nu ett tag efter ett telefon samtal, hade sketans ont i huvvet och allt så låg och kollade på tv nu en stund, och nu sitter man här igen, kollade runt på nårra bloggar och läste en HEMSK sak, fatta hur äckligt det var.
Det var en kvinna som hade vart och handlat mat på Mc Donalds och i burgaren fanns en LÖS NAGEL !!!! Fyyy..så äckligt asså. Och jag var på Donkan i fredags!!!  iueee.....
Hela artikeln finns här och läsa på Expressen http://jonkoping.expressen.se/nyheter/1.998741/hittade-losnagel-i-mcdonalds-burgaren
Aya nu börja Fear Factor, ska se den och vid 19.00 börjar Miami Ink. Softish ! =)

/ Hacker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0